Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
jag tänkte köpa mig en ny babyhawk men förlorar mig i tygdjungeln :o nån som vill hjälpa mig och passa ihop lite snyggt, helst mörkbruna remmar eller svart kanske och tyget ska matcha och inte "sticka ut" för mycket. Sambon kommer nog bära mest i den och även om han tycker det är ok med lite rosa och så så vill han helst inte ha ett väldigt flickigt tyg på panelen!

www.babyhawk.com

:help:
Användarens profilbild
Av Linnea
jomen thowida, uppriktigt sagt så kommer man sticka ut lite med den, jag kan kränga på mig trädojorna direkt :lol:

fast coolt var det ju :D
Användarens profilbild
Av Linnea
jag satt också och kollade på de där, det borde bli snyggt ju! Fast liiite tråkigt kanske, fasen det är ju skitsvårt att välja :lol:

det är synd att man inte kan få se hur den blir på riktigt med de olika tygerna, speciellt det bruna kan det ju bli en nyansskillnad mot remmarna som inte syns förrän man få hem den :?

om nån annan blir sugen på att köpa så hade det ett erbjudande tom 30/juni på en brittisk sida, valfritt tyg + ett tillägg (tex XL remmar eller toddler modellen) "gratis" 55 pund vilket blir ungefär 715 kr, fast vad det blir för frakt vet jag inte.

http://www.sasaslings.co.uk/index.php?m ... cts_id=122

Kan man få tulla från SB förresten?
Av Jinxan
Linnea skrev:ja och med SB menar jag då storbritannien och inte sjalbarn 8)

Jenny: Ja den var fin, lite lugn men ändå mönstrad :)
Fast det är inom EU från Storbritannien också ;)
Användarens profilbild
Av Annika E
thowida skrev:Denna tycker jag är snygg
Bild
:love: :love: :love:
Det med att sticka ut ser jag som roligt, att det är det som gör babyhawk lite! De har så härliga tyger och det kan bli hur galet som helst! Tyvärr vågar jag inte beställa själv då vi inte bär i MT längre.. Kan ju inte beställa bara för att det är roligt. Eller?!
Användarens profilbild
Av Linnea
Ellen och jag skrev:Det med att sticka ut ser jag som roligt, att det är det som gör babyhawk lite! De har så härliga tyger och det kan bli hur galet som helst! Tyvärr vågar jag inte beställa själv då vi inte bär i MT längre.. Kan ju inte beställa bara för att det är roligt. Eller?!
det beror väl på hur gott om pengar man har :wink:

jag har letat länge efter en färdig, helst en beg men det är inte någon större omsättning på dem direkt. Och det finns ju ingen svensk återförsäljare längre så då kan jag lika gärna slå på stort, några slantar får man alltid tillbaka när den får flytta vidare :D

nu funderar jag på denna med bruna remmar:
Bild

eller denna med svarta:
Bild

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?