Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jillybilly
Hej!

Undrar om ni vet om det finns någon riktig affär, alltså inte enbart webshop, som säljer mei tai sjalar?
Har tänkt att köpa en, men vill prova en först och få hjälp med hur man ska knyta m.m.

Har ni några tips? I Sthlm eller inte allt för långt bort.

Tack // JillyBilly
På Babyproffsen på Kungsholmen sa de att de skulle få hem "såna selar som du bär i" för några veckor sen... jag bar då i en Kozy Carrier. Jag vet inte om de har fått in några mei tai än, och de verkar inte så hemma på hur man knyter och så, men du kanske kan få prova lite i alla fall (om det nu är mei taier de ska börja sälja...).
Användarens profilbild
Av Upia
Lindiwe skrev:På Babyproffsen på Kungsholmen sa de att de skulle få hem "såna selar som du bär i" för några veckor sen... jag bar då i en Kozy Carrier. Jag vet inte om de har fått in några mei tai än, och de verkar inte så hemma på hur man knyter och så, men du kanske kan få prova lite i alla fall (om det nu är mei taier de ska börja sälja...).
Sist jag var inne hade de Ergo uppställd på provdocka. Det kanske var det de menade? :hmm:
Upia skrev:
Lindiwe skrev:På Babyproffsen på Kungsholmen sa de att de skulle få hem "såna selar som du bär i" för några veckor sen... jag bar då i en Kozy Carrier. Jag vet inte om de har fått in några mei tai än, och de verkar inte så hemma på hur man knyter och så, men du kanske kan få prova lite i alla fall (om det nu är mei taier de ska börja sälja...).
Sist jag var inne hade de Ergo uppställd på provdocka. Det kanske var det de menade? :hmm:
Jag tror att det är en mei tai de pratade om för det var någon som hade varit där och visat dem hur de skulle knyta och de blev så glada när de fick höra att jag gillade min kozy och att jag tyckte att den var lätt att knyta. Vi kan ju alltid hoppas att det är meitaier som ska börja säljas där. Kul i alla fall att både Babyproffsen, Babyland, och Bonti har börjat sälja ergonomiska selar och bärsjalar!
jillybilly skrev:Hej!

Undrar om ni vet om det finns någon riktig affär, alltså inte enbart webshop, som säljer mei tai sjalar?
Har tänkt att köpa en, men vill prova en först och få hjälp med hur man ska knyta m.m.

Har ni några tips? I Sthlm eller inte allt för långt bort.

Tack // JillyBilly
Tipsar om Knyt-An (www.knyt-an.se se annons till höger-->) 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?