Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag har tittat på alla fina Mei Tai som finns och tänker att en sån kanske man skulle vilja ha. Fast jag funderar på varför man behöver en om man har en sele man gillar, förutom att de är fina? Är de enklare/billigare/bättre... något sådant, jämfört med en sele?
Användarens profilbild
Av Sanfora
1: mts är mjukare, utan spännen, lättare att vika ihop
2 lättar att få precis som man vill, inga "fasta" regleringar
3: snygga!
Vad har du för sele?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag tycker att det är mycket lättare att få MTn att sitta skönt än de selar jag har provat. Sen är de ju så snygga och relativt lätta att sy själv även om jag tycker att min kozy carrier avlastar mycket bättre än min hemsydda kopia.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
jag var jättenöjd med min sele (sutemi) i flera år innan jag ändå sydde en mei tai. Men MT är mycket bättre. Det blir perfekt vare gång, inga spännen som skaver och inga spännen som krånglar, vrider sig, vägrar justera sig eller ska ändras efter att maken har haft selen. Eftersom jag sydde min MT för 200 kr så är det helt klart överlägset sele. Men ska man köpa MT och redan har sele kanske det är overkill?
Användarens profilbild
Av Mrs Data
En sak till. Alla som har provat mina MT är helt lyriska och syr rätt raskt egna.
Av linamh
Mrs Data skrev:En sak till. Alla som har provat mina MT är helt lyriska och syr rätt raskt egna.
Men jag kan verkligen inte sy, tyvärr. Annars låter det som ett kul projekt att göra det.
Användarens profilbild
Av jelt
Otter design har billiga 350:- :loving:
Är också dålig på att sy :lol:
Googla på otter design, på hennes hemsida flik 11 i butiken, finns MT :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?