Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Eller inte av "ebay" utan en av säljarna så klart!

Någon som köpt sjal från Tyska e-bay och sen inte fått den?

Jag vann en auktion den 23/4, betalade den dagen efter och har ännu inte sett röken av min vara, trots att köparen påstår att den blev skickad 15/5 (vilket i sig verkar vara ganska lång tid efter betalning...).

Vad ska man göra??? Känns inte kul att mina pengar är borta och sjalen är uppslukad av något slags svart hål... :roll: :evil:
Av sjaltokan
Be-Linda skrev:Eller inte av "ebay" utan en av säljarna så klart!

Jag vann en auktion den 23/4, betalade den dagen efter och har ännu inte sett röken av min vara, trots att köparen påstår att den blev skickad 15/5 (vilket i sig verkar vara ganska lång tid efter betalning...).

Vad ska man göra??? Känns inte kul att mina pengar är borta och sjalen är uppslukad av något slags svart hål... :roll: :evil:
be att få shippingnummret?

Låter lång tid innan den blev skickad.. :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev::hello: :roll:
Har det inte hänt något med din Jim än? Har du kontaktat Ebay?
Säljaren hävdar att han har postat, men jag tror ju inte på det. Sitter och spånar på ett mail till honom nu. Vet inte om det är någon vits med att kontakta Ebay eftersom han inte är med där längre :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Har det inte hänt något med din Jim än? Har du kontaktat Ebay?
Säljaren hävdar att han har postat, men jag tror ju inte på det. Sitter och spånar på ett mail till honom nu. Vet inte om det är någon vits med att kontakta Ebay eftersom han inte är med där längre :hmm:
fast jag tror det kan vara värt att kontakta ebay ändå, eftersom det var via dom du blev blåst.
Något information om skickningen borde väl finnas. :hmm:
Användarens profilbild
Av mammahappy
har du betalat via paypal?
För paypal har väl någon slags garanti att om du inte får din vara så går de in och drar tillbaka pengar från säljaren som du får tillbaka.
Eller jag TROR att det är något sådant. :hmm:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mammahappy skrev:har du betalat via paypal?
För paypal har väl någon slags garanti att om du inte får din vara så går de in och drar tillbaka pengar från säljaren som du får tillbaka.
Eller jag TROR att det är något sådant. :hmm:
Nej det var banköverföring...
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:
Be-Linda skrev:Eller inte av "ebay" utan en av säljarna så klart!

be att få shippingnummret?

Låter lång tid innan den blev skickad.. :?
Eller hur, vistt borde man kunna posta något snabbare än så? Säljaren har dock bara positiva omdömen (över 70 st)

Shippingnummer, vem vet det? Har säljaren den uppgiften? :roll:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:whut: Du med?

"min" säljare påstår också att varan är skickad... Jag har kontaktat ebay och gjort en "anmälan" om att varan ännu inte är mottagen. :hmm: Vad mer kan man göra?, surt är det i alla fall! :cry:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?