Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Använder tricot-slen och mam eco dagligen till min lilla groda :heart: , men märker att jag hellre tar mam eco'n än tricot-slenen nu när han börjar närma sig 5 kg. Den avlastar bättre helt enkelt och är precis lika gosig. Tycker dubbelt omslutet x är en jättebra knytning, eftersom den går att knyta på sig på morgonen och ha hela dagen. Kan man göra detta även med en vävd sjal? Verkar så bökigt att knyta om sjalen varje gång man ska bära... :?
Av anna m
med vävd sjal får du knyta in barnet istället för att sätta in det efter att du knytit. Och krysset ska ligga utanpå istället för innanför. det går inte så bra att använda samma knytning... men så gjorde jag inte med trikå heller.
Senast redigerad av anna m den mån maj 25, 2009 21:35, redigerad totalt 1 gånger.
JinxLinda skrev:Ja. Jag använde den med Z. Gör fortfarande.
Tog ett par gånger att knyta rätt, men sen gick det på ren vana.
Jag har provat några gånger o bara man får det rätt spännt så funkar det bra :)
Det tar väll en stund innan man får det rätt...

Min tjej väger ca 6.5kg
Jag gjorde så med AH i början, innan jag lärde mig att knyta sjalen med henne i. Det blir inte lika bra som om man knyter med barnet i, men så länge inte barnet är så värst tungt så fungerar det i alla fall även om inte avlastningen blir helt optimal. Men ja. Man kan göra så!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?