Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maria Segedi
Alltså jag kanske är lite för petig men jag vill ju inte barnet ska trilla ur! Hur jag än försöker, vad jag än gör för knytning och ryggsäck är det enda mina svettkörtlar, barn och nerver orkar just nu, så får jag bara inte upp tyget tillräckligt över barnets ben när jag ska föra det under barnets rumpa i kors. Visst hon är liten med korta ben och bara ca 64 cm lång, men ändå. Hur ska jag kunna lära mig utan hjälp? Hon sätter sig dessutom ALLTID på sniskan så först måste jag försöka hoppa henne rätt men innan jag fått till resten sitter hon snett igen. Tajt har jag lärt mig, ordentlit med tyg unde rrumpan. Tjejen är tyst och snäll men mitt tålamod tryter. Tröjan ska vi inte tala om....den stoppade jag innanför byxorna på mig själv :rofl:

Jag vill, för det är skönt och snyggast över mina stora hängbröst men jag är i upplösningstillstånd för jag vill ju kunna...helst direkt....

Får nog köpa mig en MT med breeeeeda band istället....

Ja så jag får väl fortsätta svettas med ryggomslut istället :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag är inte det minsta vig men fixar omslutet lätt ändå efter att jag på sjalträff blivit visad av proffs när Noah var liten! :tumup:
Av Maria Segedi
Apelsin skrev:Men tittade du inte på mina tips? Nu tror jag ifs att mina armar är extraböjliga men de flesta brukar fixa det bättre med de knepen.
JO, det hjälper inte. Kanske lättare när I växt på sig. Får bli manduca och MT tills dess på ryggen.
Av Maria Segedi
Apelsin skrev:
Maria Segedi skrev:
Apelsin skrev:Men tittade du inte på mina tips? Nu tror jag ifs att mina armar är extraböjliga men de flesta brukar fixa det bättre med de knepen.
JO, det hjälper inte. Kanske lättare när I växt på sig. Får bli manduca och MT tills dess på ryggen.
Jag tror du klarar sjalen på ryggen också, men kanske det krävs lite mer träning. Så vill du använda sjalen så tror jag på dig :tumup:
8)
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Gör du en knut innan du tar sjalen över ryggen på barnet? Jag tycker det har varit mycket enklare i början. När det satt så fungerade det bra att korsa sjalen direkt. Testa att gör det hela på lite olika sätt så hittar du nog helt plötsligt något sätt som fungerar :D
Av Maria Segedi
thowida skrev:tyvärr är det bara öva som gäller..
*muttrar otåligt* :mrgreen:

Nej men ska öva på allvar när jag får gåsen sedan. Är ju så varm, får typ klimakterievallningar och då blir jag skogstokig.
Av Christin3

Vaddå för tips ? :) Jeg behöver också tips :)
Får inte min fyra månaders tjej bra på ryggen, vet inte vilket knytsätt jag ska välja :( Ala Thowida funkar rätt bra :D :app:
Av Maria Segedi
tinaw skrev:
:iagree: öva öva öva! :this:

Jag tycker inte man behöver vara vig, men man får hitta sina trix.
Jag kan knyta med storebrorsorna, det är isåfall knep hur jag får min tös att samarbeta som behövs och min kropp att sluta svettas :Hahaa:
Användarens profilbild
Av tinaw
Maria Segedi skrev:
tinaw skrev:

Jag kan knyta med storebrorsorna, det är isåfall knep hur jag får min tös att samarbeta som behövs och min kropp att sluta svettas :Hahaa:
:lol:

Stå mer upprätt kanske? Ju mer upprätt man står desto mindre brukar de wiggla.
Av Maria Segedi
tinaw skrev:
Maria Segedi skrev:
tinaw skrev:

:lol:

Stå mer upprätt kanske? Ju mer upprätt man står desto mindre brukar de wiggla.
Värt prova! Men hon kommer fortfarande vilja ta saker från bokhyllan bakom spegeln, tokiga unge :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?