Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hm,till att börja med så vet jag inte ens om detta hamnade i rätt forum.Har ingen som helst erfarenhet av sjalar,men har sett folk på stan o tycker att det ser väldigt mysigt och praktiskt ut.
Nu till saken jag är väldigt överviktig och undar vilken sjal som bäst kunde passa mig.
Finns det olika storlekar och vilken typ ska man välja? Kommer att få min bebis i september och kanske är det inte ens aktuellt då,med tanke på kommande höst o kyla,kan ju vara svårt att få plats under jackan.
Läste den info jag hittade här på sidan men blev bara förvirrad.Har ni några direkta råd?
Välkommen hit!
Hade inte heller ens träffat någon i verkligheten när jag började använda sjal, men nu känner jag mig helt hemma med mina bärdon.

Jag är också modell större, och håller med Thowida.
En lång är bra, om det är långsjal föredrar jag 5,4 m eller längre.

Sen finns ju bärskydd också, alltså ett "täcke" som du har utanpå barnet, och då behöver du inte kunna knäppa jackan om barnet också (Jag hade lite svårt att hitta jackor som var stora nog för att nå om både mig och bebisen.)

Det enda mer jag har att tillägga om du är som mig, dvs varm, är att en tunnare sjal som typ Calin Bleu Gauze eller om du vill ha trikåsjal, Sino eller MaM Eco att föredra.
Jag hade en Moby Wrap från början, mysig men VARM trots att jag fick barn i oktober.

Lycka till! :tumup:
Välkommen hit! :hello:

Kika in under Bärsjalsambassadör eller Bärsjalsträffar om du är nyfiken och vill prova olika sjalar innan du bestämmer dig. Bor du i Sundsvallstrakten så finns jag till hands :wink:

Annars säger jag som ovan, en lång trikåsjal och ett bärskydd kanske :tumup: Minimundus har en trikåsjal som är 5,6 meter, tror att den är en av de längre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?