Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Min syster har nyss fött sin Casper och de vill ha en ergonomisk sele att bära honom i. Jag har bara burit såna små bebisar i sjal så nu behöver jag er hjälp! Vilken är bäst och varför?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Vi köpte ergo infant insert - gillade det inte.
Köpte Manduca - tyckte att det blev hårt och krångligt. Den väntar vi och bär större barn i.
Köpte Beco Butterfly . den var mjuk och gosig och gick bra att bära bebis i.

Nu bär jag mest bara i sjal och tycker att trikåsjal är självklara valet till bebis, men av selarna jag provat säger jag Beco. Har dock inte provat nyare eller äldre Becomodeller.
Användarens profilbild
Av Bina
En ergo som du syr in benbredden på... du hjälper henne genom att vika bentyget utåt och sicksacka några rader... lätt att sprätta upp sedan när Casper är större. :tumsup:

Kan du inte sy en sån fin bebis-MT som du hade till Dante? :love:
Av Signatur
Jag gillade inte alls Beco Butterfly.

Maken är stormförtjust i Manducan, jag har lärt mig att tycka att den är ok.

Jag älskar ERGOn men orkar inte sy in den, har burit några gånger med benen "innanför" i den. Längtar tills hon är stor nog att bära ordentligt i ERGOn.
Användarens profilbild
Av diddeldi
manduca eller beco butterfly II, vilken man gillar bäst är dels individuellt och dels beror det på storleken hos den som bär. pikkolo är ett annat alternativ, där kan man dra ihop sittdelen på bredden.
Användarens profilbild
Av melon
Hm. ja jag tittade lite på pikkolo. Ergo och manduca är tyvärr inga alternativ, eftersom de är för breda i midjan :roll:

Ska kolla in BB-tai, det låter spännande!

Visst kan jag sy en miniMT, det hade jag inte alls tänkt på. Fast de tycker nog att det är för långa tåtar på den också...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?