Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Jag har sagt det förut och det är värt att säga igen, ERGO är bäst ingen protest!

Har i dag burit 12 kg Lisa på ryggen. Powerwalk i eländig terräng i 1 ½ timma! Vart jag har mest ont? Sätesmuskulaturen... den har inte blivit tränad på länge, och dessa backar... Men axlar eller höfter, där känner jag inget. Ergo är helt suverän! Lillfisan satt så bra där bak, tog en liten sömnlur, kollade annars på bäckar och fåglar och pillade med kottar.
Av Löv
Mellantjejen bar vi jämt i ergo från sju månaders ålder... Vi älskade också ergon! :heart: Men till detta barn har det bara blivit sjalar och en beco. Kanske, kanske får en ergo också komma hit någon dag.
Av lynnis
:vågen: håller med, det är min favorit!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Man kanske skulle ge ergo en ny chans, vi testade den utan barn i och gillade inte den då, men det är ju annat nu när man ska försöka orka bära tösen som numera väger 13 kilo.
Användarens profilbild
Av Alven
Japp, det är min favoritsele. Men å andra sidan, har ju inte testat några andra utom Manduca med pyttebebis en kort stund... :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?