Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparkler
Jag har bara testknutit SHBC ett par gånger men upplever att nästan all tygnd kommer på ena axeln. På den som man först tar tyget över. Jag har bara följt insturktioner fråmn youtube-filmer. Finns det andra tips med blider? Hur gör man för att det inte ska bli jämnare tryck?? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:Knyta omslutet.. :rodna:
:iagree: Jag har samma problem med SHBC, det blir snett och obekvämt. Dessutom gnäller dottern och vill bara ner då jag bär i den knytningen, men om jag knyter om och knyter ett omslutet istället så är hon nöjd länge, och jag blir inte sned någonstans! :tumup:

Annars är det någ bara att vara väldigt noggrann då man knyter och se till så att allt tyg alltid är spännt, då upplever jag det som att det blir lite bättre.
Användarens profilbild
Av sparkler
mari_tres skrev:
thowida skrev:Knyta omslutet.. :rodna:
:iagree: Jag har samma problem med SHBC, det blir snett och obekvämt. Dessutom gnäller dottern och vill bara ner då jag bär i den knytningen, men om jag knyter om och knyter ett omslutet istället så är hon nöjd länge, och jag blir inte sned någonstans! :tumup:

Annars är det någ bara att vara väldigt noggrann då man knyter och se till så att allt tyg alltid är spännt, då upplever jag det som att det blir lite bättre.
Igår fick jag knyta om från ryggsäck till omslutet på väg hem från dagis. det är ju alltid en lösning.
Användarens profilbild
Av sparkler
JinxLinda skrev:på edenbaby finns det fina instruktioner :tumup:
Nu vaknar skruttis efter 20 min i sägnen... ska ge instruktionerna en chans :)
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag fick tipset att verkligen se till att tyget är utbrett från knäveck till knäveck och spänt överallt, eftersom ena benet liksom "hänger lite löst" och då fungerar det bra för oss - min favoritknytning faktiskt!
Användarens profilbild
Av sparkler
Nu funkar det bättre! :D Bar två timmar ute i fm och känner mig helt ok i ryggen.
Nu ska jag lära sambon som aldrig får till omslutet.. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?