Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag sitter här och velar. Bebis 2 förväntas titta ut i juni och jag behöver en trikåsjal att dryga ut samlingen med. Valet står mellan en mininundus långsjal (svart/khaki) eller en wrapsody bali stretch (sol eller aphrodite), tycker däremot att bilderna på de webshoppar som säljer dessa är rätt bajsiga. Vill se hur minimundusen ser ut uppknuten och hur wrapsodyn (sol/aphrodite) ser ut utan bebis i.
Jag önskar alltså två saker:
1. Att få se foton på dessa sjalar
2. Få höra lite om era erfarenheter av dessa sjalar.

Någon som kan hjälpa mig här?
Jag provade en kompis minimundussjal med Isa som är 11 mån och väger ca 8,5 kg och den kändes faktiskt hyfsat stabil ändå. Det som jag då fullkomligt förälskade mig i är att knuten blir jätteliten, sjalen är jättesmidig och mjuk och den jag provade (svart/oliv) var supersnygg på! Jag ska helt klart ha en minimundus till nästa bebis! :tumup:
När det är varmt är ju alla sjalar varma... Nu har jag iofs bara haft "tjocka" trikåsjalar (hug-a-bub & mam eco), men jag upplevde inte minimundusen som att den skulle bli jättevarm. Men jag har ju å andra sidan inte tex sinon att jämföra med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?