Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska snart göra mitt första sjalköp någonsin till en liten som beräknas komma i slutet på Juli. Förstått att det är olika tjocklekar och längd på dem.
Både jag och min sambo är korta och smala så vi kan ha samma sjal. Fick prova att knyta en på Baby och barnmässan nu senast och det var inte så svårt.

Vad skulle du rekommendera för någon som en första sjal? och vart köper man dem?
Min favorit är Wrapsody Bali Stretch som finns bland annat hos Edenbaby, den är tunn och stadig och finns i massa snygga färger och mönster. Dock kan den vara lite bred så det blir mkt tyg om man är nybörjare. Annars är nog Looma Sino ett bra val, finns i många färger den med och säljs bland annat hos Babydesign :)
Jag vet inte eftersom vi bara använde en tri-cotti till Sonja när hon var pyttis.
Den gillade vi inte alls och jag visste inte bättre så vi körde BabyBjörn i tre månader (ca) innan min fina Beco kom från Danmark! :heart:
Jag har alltså totalt missat "trikå-fasen".
Men; Om det kommer fler små ullegullar så vill jag ha följande:
1 Bärtröja från KAM-care med matchande bärtub.
2 en Beco butterfly 2
3 en babytai (eller vad de nu heter)
4 en marimekko panelsjal. (grön = :heart: )
5 någon snygg trikåsjal, vet inte vilken (vem försöker jag lura? Vilka!) ännu.
Tassar alltså denna tråd för att snika åt mig tipsen.. :wink:
Min favorit är Minimundus, stadigare än Sinon så du kan använda den längre, men inte så tjock och varm som t ex Moby. Kan passa bra om du får en sommarbebis, så ni inte svettas ihjäl :) Den finns i två längder och ett par olika färger, några i ekologisk bomull.
Mina favoriter
Mam eco-lite stadigare och sval (finns bla hos mammabarn/babyboden/baby heaven)
wrapsody bali stretch- lite bredare stadig och sval (finns hos bla eden baby/baby mind)
Jag tycker Sinon är outstanding :heart: . Skulle inte byta bort den för allt i världen. När Sture var bebis bar jag honom i en Moby Wrap och det är en enorm skillnad mellan dessa två. Sinon överglänser Mobyn med hästlängder. Jag har använt min Sino blåsippa i stort sett varje dag under ett års tid. Jag använder den fortfarande till Gösta (ett år). Jag har tvättat och torktummlat den minst en gång per vecka under denna tid och den är fortfarande i topskick. Så, summa summarum Sinon är värd varenda slant :tumup: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?