Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
Jag har suckat, blundat, sålt min kära hoppe timbuktu :o och min (inte så kära) ringsjal och lite annat..... Men idag fick jag ett paket, tack mammagumman och kokobello :heart: ...

...min fina drömsjal zara curry :loving: och nu ska här övas ryggknytningar för glatta livet! Bildbevis kommer!!!

Bild
Hm, första knytningen med en pigg bebis som inte alls vill sitta där, nu hänger den på tork.. och fler bilder kommer garanterat ;)
Senast redigerad av amani den lör mar 21, 2009 12:58, redigerad totalt 1 gånger.
Av Löv
Jag är väldigt nyfiken på vad du tycker om curry i jämförelse med smala zara... Jag kom ju inte överens med min original men funderar på en bredare zara... 8)
Användarens profilbild
Av millla
Kom den idag?!! Vad kul!
Bild, bild, bild *ropar taktfast*
Användarens profilbild
Av amani
Jag gillar den bredare, men det verkar vara ovanligt att gilla det? men känns på nåt sätt bättre att ha mer tyg när man knyter på ryggen, kanske för att jag är nybörjare på ryggknyt och vill vara säker på att hon inte trillar :Hahaa:
Användarens profilbild
Av amani
millla skrev:Kom den idag?!! Vad kul!
Bild, bild, bild *ropar taktfast*
Kommer!!! Bäst o gå och lägga sig så man kan testa den på riktigt imorgon, men vem har tid till att boka tvättstuga, tvätta o stryka? :hmm:
Av Löv
amani skrev:Jag gillar den bredare, men det verkar vara ovanligt att gilla det? men känns på nåt sätt bättre att ha mer tyg när man knyter på ryggen, kanske för att jag är nybörjare på ryggknyt och vill vara säker på att hon inte trillar :Hahaa:
Jag är enig med dig! Ryggknyt funkade inte så bra för mig m smala zara. Bebisen svingade sig bakåt och bröt sig loss... Och jag kan ju ryggknyta med andra sjalar. 8)

Ser fram emot bilder på curryn!!
Användarens profilbild
Av melon
amani skrev:Jag gillar den bredare, men det verkar vara ovanligt att gilla det? men känns på nåt sätt bättre att ha mer tyg när man knyter på ryggen, kanske för att jag är nybörjare på ryggknyt och vill vara säker på att hon inte trillar :Hahaa:
Vad finns det för olika bredder? Jag gillar bättre smalare men jag bär sällan i ryggsäck, och då klarar jag mig bra på en smal.
Användarens profilbild
Av Scharlott
melon skrev:
Vad finns det för olika bredder? Jag gillar bättre smalare men jag bär sällan i ryggsäck, och då klarar jag mig bra på en smal.
Numera är de flesta Zaror 70 cm breda. Original är 60 cm bred, plus att det kan finnas smala Candy och Ocean i vissa längder. Original är den svartvita som det är flera här på SB som har färgat med mycket fint reultat 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
amani skrev:Jag har suckat, blundat, sålt min kära hoppe timbuktu :o och min (inte så kära) ringsjal och lite annat..... Men idag fick jag ett paket, tack mammagumman och kokobello :heart: ...

...min fina drömsjal zara curry :loving: och nu ska här övas ryggknytningar för glatta livet! Bildbevis kommer!!!
:vågen: Härligt! Curry är sååå fin. Ser fram emot bilder på er i Zara-tråden.
Användarens profilbild
Av jazoo
thowida skrev::loving:

Sonen har vuxit ur sin regnbågspyjamas, tycker den är så fin..
Jag tycker den är så fin att Vincent får ha den även när han inte ska sova :oops: :heart:

Och curry... Ja, det finns inte så mycket att säga. Ibland tänker jag att jag fegade ur som valde en original. Men jag ska nog ha en curry också nån gång. Drömma kan man ju alltid. :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?