Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anjapanja
Jag tror jag hade världens tur igår som fyndade en gul filt med dunderklumpen tryck på Bumerangen (återvinningsbutiken i stan) Jag TROR i allafall det är Dunderklumpen... Ska lägga upp bild sedan.
Passade också på att köpa en bit gulblommigt sköntvättat påslakan i som jag tänkte sy på på baksidan av filten (som är lite fläckigt vit-grå) så det blir en solglad filt till kommande maj-bäbis!

Fyndade också 2 barnböcker, en gardin med träd till vårt gardinlösa sovrum, vävt tyg jag ska sy en mei-tai och en matchande dagis-väska av och en liten duk som jag tänkte mig som panel till en annan mei-tai.
Var alldeles för länge sen jag sprang på loppis, men nu fick jag nytändning! :D
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Och ALLT kostade tillsammans 40:-!
Bumerangen är toppen, personalen orkar nästan aldrig räkna ut exakt vad det kostar och höftar en summa... :lol:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
silent_angel skrev:Om du inte behöver allt kan jag gärna köpa en bit :wink:
Tyvärr, det var inte så mycket och jag tänkte anväda som filt till nya bäbisen... men fyndar jag mer mängder kan jag dela med mig! :D
Av legenden29
Jag tror jag svimmar! Vilket kap! Grattis!!!!! Jag älskar Dunderklumpen o har kvar mina gamla lakan, något nötta men sonen verkar inte bry sig....

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?