Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mowhahaha, jag trickade min man till att bära Sårken i den nyinköpta ERGON! ( :heart: Jazoo!)

Gör så här:
1. Fråga artigt om pappan vill bära barnet under innebandytorneringen mamman spelar i
2. Ignorera (fortfarande artigt) njäääet du får till svar och mumla lite i mungipan att pappan kanske är ett genustroll som inte vill bära i sele framför sina fräna innebandypolare
3. Låt honom stå och hålla i barnet ett bra tag tills pappans armar blivit långa nog.
4. Ta i en paus på dig selen och barnet, stå och mys med ditt barn tills barnet somnar
5. Säg (fortfarande artigt) att nu när barnet sover kanske pappan vill bära vidare i selen inför nästa match
6. Säg INTE vad var det jag sa, utan behåll den artiga tonen, fråga vad han tyckte om selen.

:app: han är en Ergoist!
Sannapanna skrev:Fast... Nu inser jag att det är jag som är Genustrollet, som LURAR min man för att få honom att göra det JAG tycker är rätt :oops:

Men tack för hejaropen!
Det var ju i alla fall för en väldigt god sak :tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?