Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Eller ja, för mig är det ju ett fynd iallafall, den är så fin!!!

Men nu fick jag för mig att den nog var rätt billig också va?

http://www.tradera.com/Didymos-barsjal- ... n_86026440

Skojsigt med lite färgglatt :-)

Bilder:

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=126540
Senast redigerad av Beckah82 den tis mar 10, 2009 16:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag höll koll på den där auktionen, men råkade köpa några andra sjalar förra veckan så jag bjöd aldrig på den. Såg att den blev din i alla fall :D Jag tycker att priset verkade väldigt bra, så jag tror att du fyndat :tumsup:

Hoppas på bärbilder när du får hem den!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jemmah skrev:Jag höll koll på den där auktionen, men råkade köpa några andra sjalar förra veckan så jag bjöd aldrig på den. Såg att den blev din i alla fall :D Jag tycker att priset verkade väldigt bra, så jag tror att du fyndat :tumsup:

Hoppas på bärbilder när du får hem den!

Bär ju inte så mycket men måste ju prova iallafall :-) men mest köpt till nya sjalbarnet :-)

Tradera är ett bra ställe att handla sjal om man vill fynda tror jag. Där är ju babybjörnsele det som går för dyra pengar ;-) haha
Användarens profilbild
Av mari_tres
Helt klart ett fynd! :tumup: Grattis! Och kan säga att min Katja är en av de tunnaste och mjukaste randiga didy jag kännt på, så jag hoppas att alla Katjor är likadana!

det är nog en 4,2:a ibland är de lite kortare än vad de ska, likssom.
Användarens profilbild
Av Beckah82
mari_tres skrev:Helt klart ett fynd! :tumup: Grattis! Och kan säga att min Katja är en av de tunnaste och mjukaste randiga didy jag kännt på, så jag hoppas att alla Katjor är likadana!

Längtar efter att få klämma på den :-) jag har en didy sen innan som är väldigt tunn mjuk och fin, hoppas denna är lika. Den jag har tror jag är en Jonas men den är färgad lila. Den har iaf romber i mönstret.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Beckah82 skrev:
mari_tres skrev:Helt klart ett fynd! :tumup: Grattis! Och kan säga att min Katja är en av de tunnaste och mjukaste randiga didy jag kännt på, så jag hoppas att alla Katjor är likadana!

Längtar efter att få klämma på den :-) jag har en didy sen innan som är väldigt tunn mjuk och fin, hoppas denna är lika. Den jag har tror jag är en Jonas men den är färgad lila. Den har iaf romber i mönstret.
Romberna är tunnare än vad de randiga är, iallafall de jag klämt på :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
mari_tres skrev:
Beckah82 skrev:

Romberna är tunnare än vad de randiga är, iallafall de jag klämt på :wink:

Okej :-) får se då när den kommer hur tjock den är :-)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?