Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Det finns ju en del gamla trådar om sjalsamlingar och vilka man provat och antal bärdon, men nu funderar jag helt enkelt :roll:
Hur många långa vävda får/kan man motivera att äga? Om vi struntar i trikåsjalar och selar och ringsjalar och sånt.

Hur många har du?

:D

De är ju så vackra och så olika...
Av surftrollet
Jag har 4 långsjalar (egentligen 5 men en är nerpackad) och använder bara en av dem. De tre andra är för långa för ryggbärande tycker jag, som inte är så förtjust i långa svansar.
Användarens profilbild
Av jazoo
Tre, varav en är utlånad. Jag behöver nog minst en till... Jag behöver liksom en i varje längd, en riktigt lång (5,2) till omslutet på magen, en mellanlång (4,2) för omslutet på ryggen mm och en kortare (kanske 3,8) för ryggsäcksknytning. :lol:
Av Löv
Tre långa vävda, två korta vävda - fyra didysar och en stork. Storken används aldrig i princip, men är det enda bärdon som finns kvar från när jag bar mellanflickan, så jag kan inte skiljas från den...
Användarens profilbild
Av sacha42
Jemmah skrev:
mari_tres skrev:Definiera långa... :wink:
I det här fallet menar jag nog typ 3,5 och över.

FRAM MED DET NU! :eld: Hur många har du mari_tres? :mrgreen:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av Jemmah
sacha42 skrev:
Jemmah skrev:

sacha, jag vågade inte ens hoppas på att du skulle hitta den här tråden. Ditt familjelivgalleri är ju den ultimata sjalkartan! Berätta, berätta, hur många bor kvar? Jag har för mig att 42 i ditt nick är något annat än antalet sjalar :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sacha42
Jemmah skrev:
sacha42 skrev:
Jemmah skrev:

sacha, jag vågade inte ens hoppas på att du skulle hitta den här tråden. Ditt familjelivgalleri är ju den ultimata sjalkartan! Berätta, berätta, hur många bor kvar? Jag har för mig att 42 i ditt nick är något annat än antalet sjalar :Hahaa:
Jag kan säga så mkt som att jag har 2st ninos, 1stork Anna och 1beco med mig :mrgreen:
Av Umma
*räknar* Stork Leo, Didy Iris, Didy Lisa, Hoppe Antigua, Nino med ull. 5 is the magic number :tumup: ! Jag skulle nog gärna vilja prova en bomullsnino eller en wellen innan barnen blir för tunga.
Av Umma
Jemmah skrev:Vid vilket antal slutar man berätta? 8) Kanske skulle ha lagt frågan så att man kunde svara anonymt? :mrgreen:
Jemmah då? Vad har du i skåpen? :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?