Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Toyya
En kompis man hade köpt en sådan härom dagen o Peter (min man) verkar intresserad. Han har använt ringsjalen lite, men tycker att det är svårt att få ur Kalle utan att han vaknar. O det kan han ju ha rätt i . Vad tror ni? Är det värt att köpa. Tänkte som födelsedagspresent.
Länk så ni vet vad för bärhjälp jag snackar om: http://www.amvina.se/product.asp?pid=8
Användarens profilbild
Av April
Nä, ingen erfarenhet... men man får ju bara en hand fri... hmm... undrar om det känns som när man bär på höften, eller om det är någon skillnad?

Kram
Användarens profilbild
Av Zandra
Japp, jag har provat den en hel del. En kompis (som fick barn tidigare än vi) har en son som alltid ville bli buren. Hon upptäckte (tyvärr!) aldrig sjalar men köpte ett "hip seat" och var jättenöjd med det.

Jag bar hennes son flera ggr med den & visst var det avlastande, det gällde bara att spänna hårt nog så var det skönt, lite träning precis som med sjal. :)

Är man van vid sjal så är det kanske inte så mycket att hänga i julgran, men som komplement, visst. Mycket bättre än att bära på höften/ena armen.

En grej bara är att sätet är ganska brett. Vi hade kompisens hemma när vår dotter var liten & hon (är visserligen liten) skulle nog typ kunna sitta på det nu (hon är 15 mån), tidigare var det på tok för stort. Dock bar min kompis sin son med den när han var runt halvåret & det funkade finfint.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?