Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vamp1980
så det blir som en sack'n seat? någon som gjör det? hur knyter man?
Användarens profilbild
Av jazoo
Dra sjalen runt stolsryggen och sen framåt över barnets ben, korsa mellan benen så att varje sjalände först går över ena benet och sen under andra benet. Slutligen drar du bak sjalen och knyter bakom stolen. Om man vill kan man också dra ett varv runt magen på mindre barn som inte är så stabila.

Förstår du?
Av vamp1980
tror det, till vilken ålder kan man göra det? såg nån smart stol, in the pocket baby, men känns onödigt att köpa det om man kan använda sjalen.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag hade en sac'n'seat som var rätt praktisk, men som jag i ärlighetens namn inte använde mer än några gånger. Som du säger, det gick ju att använda sjalen istället.

Sjalstol går väl att göra ända tills barnet inte behöver knytas fast längre, jag kan inte se att det skulle finnas någon begränsning i ålder. Man kanske inte skall börja för tidigt, dock, det gäller ju att barnet är tillräckligt stadigt för att kunna sitta någorlunda bra själv själv i alla fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?