Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har ju insett att det finns hur många olika ändslut som det finns sjalar...
Jag personligen är förtjust i WBS långa avsmalnande ändar, vilka gillar du?
Hur många olika känner du till?
Vilka sjalar har vilka avslut?
De flesta trikåsjalar har ju rätt långa avsmalnande ändar, Babybundlern är den enda jag kan komma på som har raka.
När det gäller vävda sjalar finns det ju raka ändar, sneda ändar och ändar med frans. De flesta med sneda ändar har lika långa långsidor, alltså att ändarna är åt samma håll, /___/ Det sägs att Groddyn ska ha ändarna åt olika håll, alltstå /___\ men de två jag har haft har varit år samma håll (beige och den rosa sommargroddyn).

Easycare har raka ändar hoppe och didy har sneda. Vill man ha riktigt långa sneda ändar ska man ha en Amazonas carry sling :hellu: men de klarar jag personligen inte av, jag vill kunna knyta på hela bredden.
Katowrap finns med sneda ändar eller frans, vet inte om detsamma gäller girasolen? Min girasol har iallafall raka ändar. Korta didy har också frans tror jag :hmm: och så rebozon då förståss.

:blahblah: Vad var frågan nu igen? :wink:
Av Hell Cat
Har en trikåsjal, Moby D-avsmalnande ändar
Didymos 4,7 m-snedskurna ändar

Först tyckte jag det var svårt att knyta med didyn men nu har ajg vant mig.
Jag skulle vilja testa en vävd med avsmalnande ändar, men vilka sorter är det som har det? Zara?
JennyB73 skrev:Har en trikåsjal, Moby D-avsmalnande ändar

Jag skulle vilja testa en vävd med avsmalnande ändar, men vilka sorter är det som har det? Zara?
Jag vet inte om det finns nån med avsmalnande ändar, tror att det bara är sneda ändar som gäller. Zaran har sneda ändar, men nästan lika långa som Amazonas Carry slingen.
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev:Har en trikåsjal, Moby D-avsmalnande ändar

Jag vet inte om det finns nån med avsmalnande ändar, tror att det bara är sneda ändar som gäller. Zaran har sneda ändar, men nästan lika långa som Amazonas Carry slingen.
Aha, tack för svar! :)
För att krångla till det hela kan jag säga att min girasol har seda ändar som didyn :)
Och funderar på om inte babydesign eco-wrap har avsmalnande ändar fast den är vävd? :hmm:
Användarens profilbild
Av zingo
Hallå,ropar på sjalgalen/nevin hon har ju en sån!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?