Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Först var tjejen jätteglad när jag svingade henne tills en skrikande brorsa kom in och jag fick lägga ner försöket med omslutet X på ryggen. Men hur högt ska en liten 4 mån sitta? Min man kommer för sent idag för att hjälpa mig, men även i manducan brukade tjejen protestera. Hon tycks inte gilla att sitta bakom mamma?
Jag tyckte att det var lättare att börja med ryggsäck, och så går det snabbare att knyta så barnet hinner inte lessna på samma sätt medan man knyter :wink: och så är det lättare att få barnet högre upp på ryggen.
OK ryggsäck först! Jag tror att svinga upp med tyget på är lättast i början för jag har inte tränat upp "armvigheten" ännu :whut: Får testa en annan gång när hon är glad. För stå vid spisen känns inte säkert med bebis fram nära skvättande oljor osv.
naimiez skrev:Skall du gå på barnmässan??? Besök blingo och få hjälp av Frida/Apelsin eller Elin på Edenbaby :tumup:
Hade inte tänkt gå...vill inte lockas att shoppa :rodna: Men kaaaaanske att jag går på sön isåfall :hmm: Annars kan jag säkert få hjälp på tis när det kommer hit en från Sb!
Maria Segedi skrev:
naimiez skrev:Skall du gå på barnmässan??? Besök blingo och få hjälp av Frida/Apelsin eller Elin på Edenbaby :tumup:
Hade inte tänkt gå...vill inte lockas att shoppa :rodna: Men kaaaaanske att jag går på sön isåfall :hmm: Annars kan jag säkert få hjälp på tis när det kommer hit en från Sb!
Annars får du kalla till SB-träff ;-) Jag knöt alltid med omslutet X.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?