Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mamma till 3!!
Behöver verkligen lite tips och hjälp från er sjalvana mammor.Har en Manduca som jag funderar på att sälja då den inte funkar bra,får ont i axlar o nacke.Men innan jag säljer den måste jag ha nåt nytt bärhjälpmedel,klarar mig inte utan när jag har tre små att ta hand om.
Finns det nån enkel(superenkel :D )sjal som avlastar bra och är lätt att ta på?Vad har ni för tips till mig?? :oops:
Av Mamma till 3!!
Mamma till 3!! skrev:Behöver verkligen lite tips och hjälp från er sjalvana mammor.Har en Manduca som jag funderar på att sälja då den inte funkar bra,får ont i axlar o nacke.Men innan jag säljer den måste jag ha nåt nytt bärhjälpmedel,klarar mig inte utan när jag har tre små att ta hand om.
Finns det nån enkel(superenkel :D )sjal som avlastar bra och är lätt att ta på?Vad har ni för tips till mig?? :oops:
Enkel sjal ska det stå....tror det försvann bakom "gubben":-)
Användarens profilbild
Av Helma
Har du "tightat" till selen ordentligt så att den inte sitter löst? Kan vara därför du får ont.

I selväg är jag annars helt såld på Ergo, som passar mig perfekt. Men för den ultimata avlastningen är det ju sjal som gäller, och det är bara till att knyta :wink: och till slut blir det superenkelt.

Lycka til.
Användarens profilbild
Av sanna73
När jag bär med manducan på magen får jag också ont i nacke och axlar om jag inte korsar axelbanden bakom ryggen, då sitter den skönt. Annars tycker jag sele är bäst för ryggbärning och vid magbärning tycker jag sjal funkar bäst. Med lite knythjälp så är det inte så himla krångligt och svårt. Det tar några försök att vänja sig och sedan är det lätt som en plätt även med långsjal :tumup:
Användarens profilbild
Av diddeldi
hur stor är du? om du är ganska liten och späd så kan det vara därför manduca inte passar dig så bra, då finns det andra selar som kan passa bättre, till exempel angelpack lx eller beco butterfly 2. annars kan det ju tänkas att det passar dig bättre med mei tai eller långsjal, det är inte alla som trivs med att bära i sele.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?