Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Måste man ha en kampress/spindelpress till plastknapparna man sätter i pockets?
Och om man måste, finns det nån man kan låna av i östergötland, sthlm/uppsala?

Någon som vet vart man köper "pul-film" i sverige?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Om du ska ha plastknappar tror jag du behöver KAMpress.. Babythings har plastknappar man syr fast & även en tryckknappsservice om man vill ha "riktiga" knappar & behöver hjälp att sätta dit dem. PULfilm tror jag inte man kan köpa i Sverige..Man måste nog ha speciella grejer för att laminera tyg, men jag vet att Little Buttons (Nya zeeland) har sålt PULfilm tidigare i alla fall.
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Alecsandra skrev:oh tack så jätte mycke, kan komma nån gång då vi ändå är å hälsar på släkten i väsby :D
Gör det! :)
Men ring innan så vi är hemma. Gärna dagen innan så jag kan plocka fram å så. :)

Jag har förresten både en DK-93 (lilla kam-pressen) och en DK-98 (stora) så du kan passa på att testa båda ifall du skulle bli sugen på en egen press senare. :)

Välkommen! :)
låter helt underbart :D ska bara köpa lite tyger å dyl så jag har nå å knappa. pm:ar du ditt nr e du gullig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?