Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag var en sväng till velourmeckat Andersson & Hjalmarsson idag igen. Hittade lite tyger :app: och fick lite bra info som jag tänkte att några av er kan ha nytta av:

Nya öppettider: mån-tor 14-17

From nästa måndag har de rea på sina kläder från Liten, som har gått i konken. Hädanefter tänker de satsa mer på tyger :vågen: :tumup: De funderar på en webshop men planerna verkar inte vara mer än just planer än.

Kan det vara så att jag (och alla jag köpt till) har fått dem att inse att många syr nuförtiden? :mrgreen:
Av Emmiez
Ja :vågen: ännufler tillfällen att göra slut på pengar :lol:

Jag pratade med henne sist och frågade om hon hade hampa eller bambu, men inte än, hon planerar att ta in det och gå över mer till ekologiskt :D
Användarens profilbild
Av melon
Kosmos skrev:
melon skrev:
Nya öppettider: mån-tor 14-17
Bra då kan jag komma och shoppa :app:
melon skrev:From nästa måndag har de rea på sina kläder från Liten, som har gått i konken.
:whut: :siishah:
De brukar ha ganska bra reor med 50% och så, tycker inte man ser det så ofta längre.
Å men varför måste de öppna så sent på eftermiddagen. Då måste jag ju ta med mig ungarna isåfall.
Hmm får klura på hur jag ska lösa det.
Av Emmiez
Alecsandra skrev:Åh, vart ligger denna butik? vill så gärna sy lite i velour åt lillan. å liten kläderna är ju underbara
i Ulricehamn
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Tack för infon. Då måste jag sticka så tidigt jag kan för att hinna när jag nu har börjat jobba :? Men jag har ju å andra sidan fler tillfällen.
Men du- det är ju öppet på måndagar också :vågen:

Melon: fortfarande inget grått?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
glis skrev:Tack för infon. Då måste jag sticka så tidigt jag kan för att hinna när jag nu har börjat jobba :? Men jag har ju å andra sidan fler tillfällen.

Förlåt :oops: jag glömde kolla, jag hade en lista på ett A4 att leta efter i hyllorna :whut: :whut:

Imorgon jobbar jag men sen kanske jag kan nästa vecka?
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
kvarnvik skrev:

Förlåt :oops: jag glömde kolla, jag hade en lista på ett A4 att leta efter i hyllorna :whut: :whut:

Imorgon jobbar jag men sen kanske jag kan nästa vecka?
Det är ingen större panik, men om du ändå är där någon gång den närmsta tiden så tar jag gärna 60cm. Annars får jag lura dit Glis någon gång framöver 8)
Användarens profilbild
Av Måsen
melon skrev:From nästa måndag har de rea på sina kläder från Liten, som har gått i konken.
Finns det någon som ska dit som kan erbjuda lite köphjälp? :help:
Jag tycker att Liten har så fina velourkläder och skulle gärna passa på att köpa lite till mina tjejer till ett bra pris. I hur stora storlekar finns de förresten? :hmm: Julia behöver nog 110 nu och så stora kanske inte finns?
Av Elisa
Måsen skrev:
Jag tycker att Liten har så fina velourkläder och skulle gärna passa på att köpa lite till mina tjejer till ett bra pris. I hur stora storlekar finns de förresten? :hmm: Julia behöver nog 110 nu och så stora kanske inte finns?
110 har funnits i alla fall, sen vet man ju aldrig vad som blir kvar vid rea
Användarens profilbild
Av Måsen
Måsen skrev:
Jag måste puffa upp min önskan lite. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?