Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
Vi brukar bära Love till och från dagis i manducan, maken bär dit på morgonen och jag hämtar på kvällen. Maken har bara testat gåsen en gång, han gillar selen.

Nu är maken bortrest i veckan, han har praktik på annan ort, så jag både hämtar och lämnar, å då bestämde jag mej för att bära honom i sjalen! Med ytterkläder, vinteroverall och allt det dära bylsiga. Å knyta på dagis, inför personal och ev andra föräldrar och utan spegel!

Jag har ju knutit honom på ryggen hemma, inne massor av gånger, men det här kändes som en utmaning. Å det har gått BRA!!

Sjal är ju mycket skönare, men känns ändå meckigare med långa ändarna, speciellt ute, men det går ju fortare å fortare å få till knytet! :D
Användarens profilbild
Av Asia
:tumup: :vågen:
Användarens profilbild
Av rithelo
Tjoho!!
Hur har det gått med reaktioner och så?

Jag har bara upplevt roliga sådana, folk som vill hjälpa till att hålla i, (vad de nu tror de kan göra egentligen...undrar om de verkligen tror att man gör det för första gången - och i deras närvaro till råga på allt... :lol: ) eller gulliga kommentarer om att det ser mysigt ut, eller äldre damer som säger "där har han det bra!", eller folk som säger oj, det där ser krångligt ut, men så praktiskt!
Användarens profilbild
Av telistant
rithelo skrev:Tjoho!!
Hur har det gått med reaktioner och så?

Jag har bara upplevt roliga sådana, folk som vill hjälpa till att hålla i, (vad de nu tror de kan göra egentligen...undrar om de verkligen tror att man gör det för första gången - och i deras närvaro till råga på allt... :lol: ) eller gulliga kommentarer om att det ser mysigt ut, eller äldre damer som säger "där har han det bra!", eller folk som säger oj, det där ser krångligt ut, men så praktiskt!
Nja inga sånna komentarer än, men en del leenden från förbipasserande blir det ju. Dagispersonalen är ju vana vid att vi bär honom i selen, å det fick vi kommentarer till ibörjan. Nån av dem sa att en sån skulle man ha haft ibland (just då hade de en liten som grät så fort han inte fick sitta i knät). Barnen på dagis var väldigt nyfikna från början över att han satt på ryggen, de hade nog inte sett nått sånt tidigare.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
telistant skrev:Vi brukar bära Love till och från dagis i manducan, maken bär dit på morgonen och jag hämtar på kvällen. Maken har bara testat gåsen en gång, han gillar selen.

Nu är maken bortrest i veckan, han har praktik på annan ort, så jag både hämtar och lämnar, å då bestämde jag mej för att bära honom i sjalen! Med ytterkläder, vinteroverall och allt det dära bylsiga. Å knyta på dagis, inför personal och ev andra föräldrar och utan spegel!

Jag har ju knutit honom på ryggen hemma, inne massor av gånger, men det här kändes som en utmaning. Å det har gått BRA!!

Sjal är ju mycket skönare, men känns ändå meckigare med långa ändarna, speciellt ute, men det går ju fortare å fortare å få till knytet! :D
Grattis! :vågen:
Visst är det kul när man får det att funka? :eld:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?