Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad skulle du kunna tänka dig att betala mest för?

sjal
12
29%
sele
27
64%
mei tai
3
7%
annat
Inga röster
0%
Då thowida startar en tråd om vad som är ditt maxpris du skulle kunna tänka dig betala för en sjal http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=121574 , så var de några som skrev var gränsen låg för sjal eller sele. Så nu är min fråga, vad skulle du kunna tänka dig betala mest för, sjal eller sele?
Senast redigerad av thanisa den fre jan 23, 2009 11:25, redigerad totalt 1 gånger.
Själv så blir det sjal. Då bra tyg kan kosta så känns det som om sjalen skulle kunna få kosta en hel del för mig. Dessa tyger hade det känns som ett helgerån att sy i och då vill jag inte ha det som vare sig sele eller mei-tai.
Rosalinda skrev:
Amaltea skrev:Sele.
En sjal är ju "bara" :hide: en bit tyg, en sele ligger det en hel del arbete bakom.
Så tänker jag också. När det gäller en sele så får man räkna in alla remar, spännen, trådar och arbetstiden.

:iagree:
Finns så många tokvackra sjalar, men just eftersom det "bara" är ett tyg känns det ofta också tokdyrt...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?