Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Idag var jag till velourmeckat Andersson & Hjalmarsson och köpte lite tyg till en annan sjalbarnare. I stuvkorgen hittade jag ovanligt många snygga stuvar med tryckt mönster på. Så jag köpte allt jag hittade :wink: och tänkte att någon här kanske är intresserad? Det är lite ränder, lite prickar, lite stjärnor, en blomma och ett hjärta. Finns det något intresse? Priset är 80:-/kg + frakt. Om man delar upp det på ca 2-5 bitar/paket (ca 1hg) så blir det 20:- med frakt och det skulle kanske räcka till ett par fickor, en liten mössa, en kalikåfigur eller kanske en dockklänning.

EDIT: här kommer en rolig bild :mrgreen: jag glömde beskära den... :oops:

Bild

Ingenting kvar :shock:

Jag skulle gärna vilja att ni delar lite systerligt på det :heart: Vad sägs om att välja ett par bitar var i turordning? Jag trodde inte så här många var intresserade, men om det är till någon tröst så har jag ganska ofta vägarna förbi där och kan ta fler kollar i deras stuvlåda (fast idag var verkligen jackpot det är inte ofta som det ligger nåt roligt där!)

Nu får jag det till följande: Rätta mig om jag har fel!!!

nr10. sagogrynet klar att skickas
nr11. mist klar att skickas
nr12. Anna Banana klar att skickas
nr13. Mamma Tess
nr14. zandrama stjärnor eller prickar
nr15. 4ungar
nr16. jazoo klar att skickas
nr17. binaem klar att skickas
nr18. Elsa
nr19. Emmiez hoppar ur kön
nr20. sarah* hoppar ur kön

Jag kommer att stryka i listan så fort jag hinner med... Ni som är klara får gärna PMa adress till mig :wink:
Senast redigerad av melon den fre feb 13, 2009 09:27, redigerad totalt 18 gång.
En till per PM är intresserad.
lotti skrev:Jag är definitivt intresserad! :vågen: Främst av stjärnor den grönblå och den med röda stjärnor!!
Fast jag har ju inte skrivit några färger :wink: Jag ska kanske knäppa ett par bilder, skriva upp mer noga vad jag har och sen kollar vi intresset i tråden och delar upp. Oki?
lotti skrev:Jag är definitivt intresserad! :vågen: Främst av stjärnor den grönblå och den med röda stjärnor!!
Uttryckte mig kanske dumt men om det finns i de färgställningarna är jag intresserad!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?