Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Även jag har gett mig på att sy byxor. Sydde efter Meedoms mönster, med lite justeringar. Velouren kommer från A&H och mudden från S&S. Färgen på bilden stämmer inte med verkligheten. Kolla förresten in storleksskillnaden på Lindex strl 74 och Meedom, och då har jag ändå tagit av 1,5cm nertill på meedom och kanske 5cm upptill. Tror iofs att detta mönstret är anpassat för resår, men det är ju ändå mycket större.
SNV84715.jpg
SNV84716.jpg
Av Emmiez
fina :D
jag tycker meedom är svårt när man gör muddbyxor tycker dom blir på tok för stora i midjan.
Av Emmiez
va fina byxorna blev på :)
melon skrev:Snygga!!!

Jag tycker många mönster är större än köpekläder :hmm: Syr ofta en storlek mindre än vad jag ska ha.
är det så? ja trodde det va ja som inte kan rita av mönstrerna ordentligt :) då kanske ja ska prova att göra en storlek mindre så kanske den passar bättre :)
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har läst att köpeklader i tex strl 68 är gjorda för att passa upp till 68 cm långa barn, medan tex meedoms mönster i strl 68 är gjorda att passa från att barnet är 68 cm långt. Så då skiljer det ju faktiskt en storlek.
Användarens profilbild
Av glis
Brallorna såg ju fina ut på första bilden, men när de sedan sitter på din underbara dotter är de ju Kanon! Hon har verkligen charmat mig sönder och samman!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?