Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia-Maria
Nu har jag gått och blivit lite sugen på en Mei Tai också... (försöker övertyga mannen att den skulle vara mest till honom, men han säger att han snart skall använda Ergon...).

Lilltjejen är bara två månader men om jag förstått rätt kan man använda MT redan från nyfödd eller? Skall man välja en regular eller XT då? Hur snabbt "växer" de i en XT eller är det kanske bra att den är högre så det ger bättre stöd för huvudet? Hon är 60 cm nu.

Hjälp, Sjalbarn är verkligen inte bra för min ekonomi!!! :!: :!:
Av Aelia
Jag har både mei tai och en ergo. Jag köpte en xt för min kille som är 4 månader nu. Jätte bra att ha en sån nu när det är vinter tycker jag, då han blir såååå stor och tjock med alla kläder på. Är jätte nöjd med både mt och ergo.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Om XTn blir "för lång" så kan du alltid vika ner ryggen en vända tills tjejen växer i den. (Vik ryggen runt midjebandet). Som sagt, har du lite bylsiga kläder vill man gärna ha lite extra höjd. Även skönt att få stöd i nacken för en liten knatte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?