Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Aldrig burit prematur själv, så jag kanske inte är rätt person att svara :wink: men det är nog bäst att göra den vanliga trikåsjalsknytningen och bära antingen upprätt mage mot mage (i groda) eller liggandes i vagga. Min erfarenhet säger att det inte är alla barn som går med på att ligga i vagga, men det ser ju så mysigt ut :heart:
Prova de två olika ställningarna och välj den som passar er bäst, eller variera er kanske mellan dem.
Är det slangar och sånt inblandat också eller? Det finns ju några här inne som har erfarenhet att bära prematur.
Inga slangar, bara sond och satmätare på foten. Sonden sitter i näsan och är en liten tunn slang och satmätaren är flyttbar... Då är det som jag trodde då, ska nog prova groda idag, hon är inte så förtjust i att ligga ner (eller rättare sagt: hon kräks mer när hon ligger ner).
Groda är nog bäst! De blir lite ihoptryckta i vagga tycker jag och det kan vara jobbigare att andas ordentligt om man är en liten pytte!
Hoppas att det gick bra när ni testade :heart:
Vi bar F mage mot mage i vanligt omslut i trikåsjal. Vi tordes inte börja bära förrän vi hade haft honom två eller tre veckor... (han föddes i v 32) Jag provade nån gång men tyckte han satt dålig, blev nervös för att mätaren på magen skulle lossna, senare flyttades den till foten och det var bättre, men på slutet innan vi åkte hem (v36) då bar jag och då vi var hemma bar vi båda mycket. men han var såå liten och pyttig... :heart: mot nu... :D

Hoppas du känner att ni får till det bra, om jag provat förut så hade jag nog haft självförtroendet att se att barnet satt bra och kunde andas fint, men då var allt så skört och nytt...

På neo låg vi mest i sängen med honom på bröstet så funktionen blir ju densamma :D

Lycka till med din lillplutt :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?