Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Nu är sanningens minut här. Om man får välja på wellen eller Zara, vilken ska man ta? Svara nu inte både och, för det har jag inte råd med. :mrgreen:

Wellen? Zara? Wellen? Zara? Wellen? Zara? Wellen? Zara? Wellen? Zara? Wellen? Zara? :hmm:

Sjalen ska komplettera min indio som är gosig men lite väl ömtålig.

Kom med era allra bästa argument!!!
Av sjaltokan
Den du tycker är finast... 8)

Jag är inte förtjust i wellen så för mig blev det en zara och jag ångrar mig inte, varför inte prova en zara om du redan har en didymos??
Användarens profilbild
Av mari_tres
Wellen 8) men håller även med om att du ska ta den du tycker är finast.

Jag har tre :hide: wellen och ingen zara :hmm: mest för att jag inte gillar långa ändar vilket zaran har. De är lite smalare också, iaf orginalzaran.
Användarens profilbild
Av sanna73
Eftersom jag inte gillar Didyos kanter så är valet lätt Zara :mrgreen:
Men även utan det argumentet hade det blivit en Zara, det är lätt den bästa och goaste sjal jag ägt (och jag har haft en hel del :oops: ). Avlastar super, mjuk och gosig, snygg. Jag har nog inte något negativt att säga, möjligen att jag måste köpa en av den bredare varianten när lillan blir lite större :loving:

Sa faktiskt till maken så sent som i dag att detta nog är min ultimata sjal och jag egentligen kan sälja de övriga. Det trodde jag aldrig jag skulle höra mig själv säga :shock:
Av Löv
Tack för era input!!

sanna73 skrev:Eftersom jag inte gillar Didyos kanter så är valet lätt Zara :mrgreen:
Men även utan det argumentet hade det blivit en Zara, det är lätt den bästa och goaste sjal jag ägt (och jag har haft en hel del :oops: ). Avlastar super, mjuk och gosig, snygg. Jag har nog inte något negativt att säga, möjligen att jag måste köpa en av den bredare varianten när lillan blir lite större :loving:

Sa faktiskt till maken så sent som i dag att detta nog är min ultimata sjal och jag egentligen kan sälja de övriga. Det trodde jag aldrig jag skulle höra mig själv säga :shock:
Sanna73, tycker du att zaran är gosigare än didysar?
Jag har ju helt snöat in på didy sedan jag köpte min katja från Goskina här på sjalbarn... Trodde inte det kunde finnas någon mjukare sjal (har erfarenhet av hoppe och storkisar). Det låter ju verkligen som om zara skulle vara något för mig. :hmm: Men då måste jag ju försöka glömma :heart: wellen :heart: (eller bli rik och trots allt köpa båda).
Användarens profilbild
Av sanna73
lena_l skrev:Tack för era input!!

sanna73 skrev:Eftersom jag inte gillar Didyos kanter så är valet lätt Zara :mrgreen:

Sanna73, tycker du att zaran är gosigare än didysar?
Jag har ju helt snöat in på didy sedan jag köpte min katja från Goskina här på sjalbarn... Trodde inte det kunde finnas någon mjukare sjal (har erfarenhet av hoppe och storkisar). Det låter ju verkligen som om zara skulle vara något för mig. :hmm: Men då måste jag ju försöka glömma :heart: wellen :heart: (eller bli rik och trots allt köpa båda).
Ja, jag tycker den är mjukare än diddysarna jag haft och känt på (eller ja, inte Hannas snutte då, det är den mjukaste indo, ja den mjukast sjal jag känt på), till och med mjukare än min easy lagun som var underbart mjuk och härlig :D
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag säger också Zara! :loving:
Det är verkligen både snyggare, skönare, gosigare :blahblah: än wellen, även om jag gillar den senare också. Jag använder nästan bara Zaran och om jag tar någon annan så blir det wellen.
Av Löv
thowida skrev:Du kan inte testa någons zara innan du bestämmer dig då??
Det hade ju varit det bästa.Känner dock inte många sjalmänniskor... Finns det någon zara-ägare i sydvästra Skåne? :hmm:
Av sjaltokan
Re: Hur många bär i Zara?
av Disavi sön 14 dec 2008, 21:10

Hcvc - candy
Skogsväsen -Orginal
Thowida - candy
Ebboba - fresh
Bollen - hemmafärgad "kanel"
Smedsboemma - hemmafärgad "vinröd" och curry
GosKina - candy
MilanE - candy
thowida -
Scharlott - massor?!
Efi - fresh
aina - original
staxon - original
acire-74 - candy
Disavi - Hemmafärgad "kanel" och Hemmafärgad "Midnatt"
Lillblomma - natur
Filantra - original
sanna73 - candy
storalillajag -curry
Senast redigerad av Disavi sön 14 dec 2008, 23:08, redigerad totalt 1 gång.
Här är alla Zara ägare från tråden http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a gå in där och efterlys om du inte får svar här...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?