Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
...innan jag sätter saxen i min vindjacka i stl XXL och gör den till en bärjacka (för ryggbärning).
Hur vet jag hur stor öppningen ska vara och VAR exakt den ska vara?
Ska jag sätta nåt i öppningen typ kantband, snörlås eller nåt?
Hoppas ni har några goda råd :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Det ända jag gjorde när jag körde saxen i min var att jag sydde två sömmar INNAN JAG KLIPPTE
min bärjacka kapade jag mittbak ola in en panel jag gjorde av vind/regn tåligt tyg !

Lycka till !
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag gjorde som trollmamma och sydde först dubbla sömmar. Jag gjorde dem som ett upp och nervänt U och klippte mellan dessa. Ovankanten var cirka tio centimeter från kragen. Sedan sydde jag i fleecekilar i sidorna och en fleecekant överst. Efteråt sydde jag också en fleecekant som gick ner lite på min rygg, liksom framför barnet eller hur jag ska säga.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Tack för era goda råd :D
Fryle skrev:Jag gjorde som trollmamma och sydde först dubbla sömmar. Jag gjorde dem som ett upp och nervänt U och klippte mellan dessa. Ovankanten var cirka tio centimeter från kragen. Sedan sydde jag i fleecekilar i sidorna och en fleecekant överst. Efteråt sydde jag också en fleecekant som gick ner lite på min rygg, liksom framför barnet eller hur jag ska säga.
Jag tror jag förstår hur du menar, fast du råkar inte ha en bild :wink:

såg denna tråd och funderar på att göra så till att börja med http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=113291
Användarens profilbild
Av Fryle
Pilotta skrev:Tack för era goda råd :D
Fryle skrev:Jag gjorde som trollmamma och sydde först dubbla sömmar. Jag gjorde dem som ett upp och nervänt U och klippte mellan dessa. Ovankanten var cirka tio centimeter från kragen. Sedan sydde jag i fleecekilar i sidorna och en fleecekant överst. Efteråt sydde jag också en fleecekant som gick ner lite på min rygg, liksom framför barnet eller hur jag ska säga.
Jag tror jag förstår hur du menar, fast du råkar inte ha en bild :wink:

såg denna tråd och funderar på att göra så till att börja med http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=113291
Beroende på hur bråttom det är kan jag ordna en bild. Jag har jackan på jobbet och nu är jag julledig. Ev ska jag inom nån dag, vi får se. Jag hade en suverän länk på tyska (med bra bilder), men den sidan existerar visst inte längre. Om jag hittar bland mina papper kunde jag kanske skicka en papperskopia.

Jag vet inte var du bor, men om det är nära kan du få låna jackan och titta live om du vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?