Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Här kommer ännu en jacka från mig.
Jag tycker det är hemskt roligt att kombinera glada färger och när min väns lilla pojke fyllde 1 år så blev detta presenten från mig.
Jag hoppas han ( och hans mamma )kommer gilla den :wink: .

Lägger in två bilder, det är ju så roligt att leka i Photoshop... :D

Bild
Bild
Senast redigerad av knutis den mån dec 01, 2008 00:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av camsch
Den var verkligen jättefin! :love:

Hade det varit till min ett-åring hade jag blivit jätteglad! :lol:
Användarens profilbild
Av Asia
:love:
Användarens profilbild
Av knutis
AnnaBanana skrev:vad snygg den blev! jag skulle gärna se lite detaljer om du orkar fota.
Jag har inte jackan hemma längre så det är svårt. Men jag tror att om du går in på bloggen www.lillagryn.blogspot.com och klickar på bilden så blir den större och då ser du detaljerna bättre.
Är det något speciellt du undrar över kan jag kanske ge en skriftlig beskrivning :wink: .
Användarens profilbild
Av knutis
melon skrev:Skitsnygg! Vad är det för tyger?
Yttertyget är en fleecefilt som jag fyndade på Röda Korset för 10 kr :tumup: och innertyg och kanttyg är e-slöjd.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
knutis skrev:
AnnaBanana skrev:vad snygg den blev! jag skulle gärna se lite detaljer om du orkar fota.
Jag har inte jackan hemma längre så det är svårt. Men jag tror att om du går in på bloggen http://www.lillagryn.blogspot.com och klickar på bilden så blir den större och då ser du detaljerna bättre.
Är det något speciellt du undrar över kan jag kanske ge en skriftlig beskrivning :wink: .
Tack! Det var mest att den var så snygg, när man syr själv har man kanske en tendens att vilja vända och vrida på grejer :D Modellen är jättefin, du har gjort den själv förstod jag.
Användarens profilbild
Av knutis
Tack alla!! :rodna:
AnnaBanana skrev:
Tack! Det var mest att den var så snygg, när man syr själv har man kanske en tendens att vilja vända och vrida på grejer :D Modellen är jättefin, du har gjort den själv förstod jag.
Modellen är i grunden ett ottobremönster men luvan är omformad och vissa detaljer, så som fickor, kantband och nederkantens skärning.

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?