Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nemo
Lilla N har precis fått en kusin, och vi skulle vilja introducera min svägerska i den underbara bära-barn-världen. Men kusinen bor för tillfället i Australien och kommer i januari att flytta till Sydafrika, så med andra ord behövs det en sjal där bärare och barn inte flyter bort. Är det Sino som gäller då eller finns det andra sjalar som också är svala?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Nemo skrev:Är det Sino som gäller då eller finns det andra sjalar som också är svala?
Sino är en av de allra tunnaste och svalaste trikåsjalarna 8)
Ett annat tips är en tunna sval vävd bärsjal. Det är förstår en smakfråga (som allt annat vad gäller bärsjalar), men personligen upplever jag tunna vävda bärsjalar svalare än tunna/svala trikåsjalar :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
En annan tunn är Bali baby stretch, rea just nu på bebecanelle.com :wink: Vet inte hur den är i jämförelse med sinon, dock.
Användarens profilbild
Av Nemo
mari_tres skrev:En annan tunn är Bali baby stretch, rea just nu på bebecanelle.com :wink: Vet inte hur den är i jämförelse med sinon, dock.
Kan inte hitta den sidan, kan det vara felstavat? Men jag tittade på Eden Baby, oooooh vad fina de var!! :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nemo skrev:
mari_tres skrev:En annan tunn är Bali baby stretch, rea just nu på bebecanelle.com :wink: Vet inte hur den är i jämförelse med sinon, dock.
Kan inte hitta den sidan, kan det vara felstavat? Men jag tittade på Eden Baby, oooooh vad fina de var!! :love:
http://www.bebecannelle.com/ Det skulle visst vara två n :lol:
Användarens profilbild
Av Nemo
Men nu är jag lite förvirrad... :hmm: Är det den som heter Wrapsody GypsyMama Stretch Wrap? Ser ingen på den sidan som heter Bali Baby Stretch.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nemo skrev:Men nu är jag lite förvirrad... :hmm: Är det den som heter Wrapsody GypsyMama Stretch Wrap? Ser ingen på den sidan som heter Bali Baby Stretch.
Ja, det är det :lol: tänkte inte på att den inte hette samma där (eller är det kanske här? :hmm: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?