Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Talula
Ja nu har jag gett mig in i ryggknytningarnas förlovade land och undrar - men vad gör man av rattarna då? :? :lol: Jag tänkte att jag börjar väl med tibetansk ryggsäck för den skall ju vara relativt enkel vad jag förstår, men då trycks ju liksom boobsen ned och börjar (tada!) läcka... :? :roll: Jag fattar verkligen inte hur det här skall gå till... :lol: Hjälp någon?!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
De gånger jag har provknutit tibetanen har jag alltid fått allt sjalkorsande ovanför tuttarna, utan problem. Men jag har sagt det förut, jag har kanske ovanligt "långa" rattar som också är ganska stora =).

(Tänkte på det tidigare idag, angående en tråd under amning pratades om att barnen ville ha fingrarna i munnen på Mamman medans de åt. Karin når inte till min mun, inte en chans ifall jag inte böjer på ryggen :D. Äntligen en fördel med långa bröst! :D)
Användarens profilbild
Av maimiti
Tja, det enda ställa man kan placera knuten är ovanför tuttarna ;) Om man drar banden ganska högt upp, typ strax nedanför nyckelbenen, så trycker de inte på mina bomber iaf :lol: Har dessvärre ingen bild framifrån på när jag bär på ryggen med sjal.

När jag bär MT på ryggen vider jag remmarna och drar dem mellan brösten. Ser inte alls så tokigt ut som det låter och det är dessutom ganska bekvämt (det kan man inte tro när man ser det så här :lol:)
Det går att göra likadant med sjal också. Fast då knyter man runt midjan istället för tibetan.

Bild
ursäkta suddig bild men det var inte lätt med sprattlig son på ryggen...

På bilden har jag bara vridit banden två varv runt varandra, det blir bättre med fyra... t-korsningen hamnar längre ner då, på mig ungefär vid revbenens början (eller slut beroende på var man räknar) och trycker inte isär tuttarna som det gör här :D men det är den enda bilden jag har.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?