Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
En väninna har fått låna och ska köpa en patapum, men är lite osäker på hur man bär i den på rätt sätt. Tycker det ser lite märkligt ut med knäppet bak över skuldrorna, verkar obekvämt? Finns det några instruktioner nånstans månn tro?
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag tycker att patapum mest är till för att bära med på ryggen. Jag använde mest sjalen om jag skulle bära på magen. Tvärbandet är till för att ge avlastning över bröstet när man bär på ryggen.
Av Pétronille
Tiz skrev:Jag tycker att patapum mest är till för att bära med på ryggen. Jag använde mest sjalen om jag skulle bära på magen. Tvärbandet är till för att ge avlastning över bröstet när man bär på ryggen.
Aha intressant! Jag ska säga det till henne vid tillfälle. :D
Användarens profilbild
Av Stark
Jag anvander den bade pa mage och rygg. Trivs battre med den pa ryggen, men det har ju att gora med att det ar lattare att ga med tung "ryggsack" an med stor "mage".

Nar jag bar pa magen anvander jag brostspannet for att allt ska sitta ratt. For mig innebar det att jag har det valdigt hogt upp mot nacken. Da kanns det bast for mig. Nar jag bar pa ryggen har jag det lite langre ner. Eller sa har jag langre axelremmar nar jag bar pa magen (for att C vill ju aka mage sa hon kan tutta), men brostspannet sitter anda i nacken.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Cilia skrev:Jag anvander den bade pa mage och rygg. Trivs battre med den pa ryggen, men det har ju att gora med att det ar lattare att ga med tung "ryggsack" an med stor "mage".

Nar jag bar pa magen anvander jag brostspannet for att allt ska sitta ratt. For mig innebar det att jag har det valdigt hogt upp mot nacken. Da kanns det bast for mig. Nar jag bar pa ryggen har jag det lite langre ner. Eller sa har jag langre axelremmar nar jag bar pa magen (for att C vill ju aka mage sa hon kan tutta), men brostspannet sitter anda i nacken.
*s*
.. och bara för att visa att det nog finns (nästan) lika många sätt att ha bröstspännet som det finns patapumanvändare vill jag tala om att när jag bär med patapumen på magen så drar jag ner bröstspännet så långt ner på ryggen jag kan :D. Fast jag tror mig ha förstått att jag är i minoritet. Att bära utan att spänna bröst- (rygg-)spännet så känns det som att axelbanden lätt kan glida ner från axlarna, så jag tycker det är nödvändigt att knäppa det.
Användarens profilbild
Av dolvis
Kaffemoster skrev:
*s*
.. och bara för att visa att det nog finns (nästan) lika många sätt att ha bröstspännet som det finns patapumanvändare vill jag tala om att när jag bär med patapumen på magen så drar jag ner bröstspännet så långt ner på ryggen jag kan :D. Fast jag tror mig ha förstått att jag är i minoritet. Att bära utan att spänna bröst- (rygg-)spännet så känns det som att axelbanden lätt kan glida ner från axlarna, så jag tycker det är nödvändigt att knäppa det.
Jag gör likadant! Har lite sluttande axlar och behöver verkligen spännet på ryggen om inte axelremmarna ska glida ner. Och bär jag på ryggen skjuter jag upp spännet så mycket det går utan att känna mig strypt, annars känns det obehagligt över G-kupan 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?