Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vamp1980
hur gör ni med alt tyg som blir på axlerna? fick min hoppe i dag och knöt den på men det blir så klumpigt
Användarens profilbild
Av mari_tres
Drar ut och viker över :wink:

Ska se om jag hittar nån bra bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bilden och instruktioner från Edenbaby (om det är ok?) Hela serien med instruktioner finns här: http://www.edenbaby.se/pages/omslutetkryss.php
Edenbaby skrev: Bild
För att få sjalen bekvämt på axeln kan man dra sjalen rakt ut, så att tyget inte korvar sig vid halsen.

Bild
Vik sedan tillbaka det överflödiga tyget så att du får två eller tre lager tyg på axelkulan.
Av vamp1980
tack, får testa det. jag är bara van vid elastisk sjal så en vävd blev lite svårare... tycker den känns så tjock, men den skall kansje vara det.. svättas när jag över på knytningar. vilka knytningar är bäst med denna?? tycker knuten blir så stor :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
vamp1980 skrev:tack, får testa det. jag är bara van vid elastisk sjal så en vävd blev lite svårare... tycker den känns så tjock, men den skall kansje vara det.. svättas när jag över på knytningar. vilka knytningar är bäst med denna?? tycker knuten blir så stor :hmm:
Hoppen är lite bredare än andra sjalar, så då blir knyten lite större också. Om det inte är en supertunn du har förståss :wink:
Vilka knytningar som är bäst är en smaksak, men omslutet kryss tycker jag känns bra med små barn. Du får prova dig fram!
Användarens profilbild
Av glis
Jag blev också alldeles förskräckt över allt tyget på axlarna när jag fick min hoppe, men när jag vande mig vid att dra år ordentligt blev det bra. Jag har inte använt edenbabys metod även om jag tycker att det ser finurligt ut. Jag har helt enkelt inte tyckt att det behövs.

Jag föredrar absolut dubbelt omslutet X om man skall bära på magen, och då tycker jag att den stora knuten inte gör något, den är ju ur vägen under rumpan på barnet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?