Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av novembermorsa
Jag letar efter en begagnad trikåsjal till bra pris, har aldrig burit i sjal och är inte beredd att lägga många hundralappar på första sjalen. Många gillar Sino men de kostar ju runt 500 begagnade tyvärr...

Tricot-slen från Babylonia vimlar det av därute, men efter att ha letat lite här så verkar den inte så jättebra?

Granit då? Den hittar jag inte mkt om här på forumet.

Minimundus bärsjal är väldigt billig ny, bara 360 kr och naturligtvis billigare begagnat. Hur är den?

Med flera märken, finns ju massor så ge mig tips ni som kan det här! Får bebis i november så det blir väl mest under kalla perioden den blir använd, sen antar att trikåsjalen ska bytas ut mot nåt stadigare. Kommer ha en Manduca Bärsele också kanske ska tilläggas.

Tack på förhand!!
Användarens profilbild
Av Foxan
Granit är jätte tunn och kanterna rullar upp, fast den är ju billigaste som finns.

Man kan köpa beg. MobyWrap runt 300 spänn, nya kostar 450-475. Annars Bali Baby Stretch är ett bra köp, fast den är lite dyrare än Moby.
Moby är min favorit trikåsjal, fast det är väldigt individuellt.
Av novembermorsa
Foxan skrev:Granit är jätte tunn och kanterna rullar upp, fast den är ju billigaste som finns.

Man kan köpa beg. MobyWrap runt 300 spänn, nya kostar 450-475. Annars Bali Baby Stretch är ett bra köp, fast den är lite dyrare än Moby.
Moby är min favorit trikåsjal, fast det är väldigt individuellt.
Tack för svar! Har sökt mer på forumet nu och på begagnatmarknaden.
Bra pris finns på MobyWrap, Pikku-ruu och Minimundus. Har fått bäst intryck av de två första. Sen ska jag spana efter en Mam Eco också men de verkar svårare att få tag i. Det är inte samma som Eco-Wrap eller hur är det? :hmm:
Användarens profilbild
Av mörten
Vi har använt minimundus till vår bebis och trivts super!
Nu har jag bara provat moby vid ett tillfälle och jag tyckte att den var lite väl sladdrig och avlastade sämre - fast det kanske bara var vana.
Så, med reservation för att jag inte har så mycket erfarenhet, kan jag verkligen rekomendera minimundus. Dessutom finns den som ekologisk :tumup: (fast det kanske de andra också gör :hmm: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?