Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Eftersom SB alltid vet bäst så frågar jag er:
vilket tyg passar bäst till ringsjal? Och vart kan jag köpa det tyget??
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag gjorde i lakansväv, tunn bomull, men det håll inte. Sen om det var skit kvalitet eller inte kan jag inte svara på. Så jag skulle nog satsa på ett lite tjockare än lakansväv, men inte för tjockt för då blir den svårhanterlig. :D
Av Jinxan
Men det är just det där som gör det så svårt, inte för tunt och inte för tjockt... Vad är det för tyg då? :hmm:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Har du känt på Ringon? Det är tjockleken jag ska rota efter när jag får tag på en symaskin. Det går nog med lakansväv, tror jag fick tag på skit kvalitet helt enkelt. :roll:
Av Jinxan
Har tyvärr aldrig känt på någon ringo..

Men jag tycker det låter som om du fick dålig lakansväv.. Även det borde ju hålla för lite mer än dregel :)
Användarens profilbild
Av Hannah83
JinxLinda skrev:Har tyvärr aldrig känt på någon ringo..

Men jag tycker det låter som om du fick dålig lakansväv.. Även det borde ju hålla för lite mer än dregel :)
Ja, man kan ju tycka det! Var nog skit kvalitet helt enkelt... :D
Av Jinxan
Man borde kunna prova med något liknande, typ ett vanligt underlakan / påslakan, sen sätta sambon/stora sonen i den och prova :P :D Håller den då borde den hålla för lillkillen också :P
Användarens profilbild
Av Hannah83
JinxLinda skrev:Man borde kunna prova med något liknande, typ ett vanligt underlakan / påslakan, sen sätta sambon/stora sonen i den och prova :P :D Håller den då borde den hålla för lillkillen också :P

:Hahaa: Gör det, men lova att fota! Snacka om kodak moment. :lol:
Av Jinxan
Hannah83 skrev:
JinxLinda skrev:Man borde kunna prova med något liknande, typ ett vanligt underlakan / påslakan, sen sätta sambon/stora sonen i den och prova :P :D Håller den då borde den hålla för lillkillen också :P

:Hahaa: Gör det, men lova att fota! Snacka om kodak moment. :lol:
SKulle inte förvåna mig om sambon går med på det. Ska fråga honom!
fast tyvärr tänkte jag inte köpa ringar ännu, men den som väntar på något gott.. ;)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?