Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som har erfarenhet av att sy egna pockets som kan hjälpa mig. Jag vet inte exakt vart jag får tag på tyg, vilket typ av tyg jag ska använda, hur mycket resår och vilken typ?
Jag har vikisar nu men funderar på att testa sy pockets för att det skulle bli billigare och smidigare + jag har ju redan inläggen klara.
Någon som kan hjälpa mig göra en kalkyl och tips på vart jag kan beställa billigast ifrån.

Någon??
Användarens profilbild
Av knutis
ok... jag menar inte att jag behöver en färdigsnidad kalkyl ... :wink: utan mer tips och förslag på hur jag ska göra... :roll:

Någon??
Användarens profilbild
Av frida
Gå in på Babyhavens sida, där finns priser och info om hur mycket av det ena o andra som kan behövas!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har bestallt PUL fran www.diapershop.com
Betalade ungefar 180:- för tva yards (inkl frakt). Nar det galler resar har jag köpt lastin fran Babyheaven. Som innerskikt hade jag tankt ha mjukmocka fran Furulunds som nagon rekommenderade har, men nar jag betstallde provbitar var det ingen som slappte igenom vatan sa istallet blir det microfleece fran Stoff och Stil...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag har sytt pocketblöjor med fleece som ytterskikt och fuskmocka inuti. Fleecen har jag fått stuvbitar av och även tagit filtar jag har hemma. Fuskmockan köpte jag i en butik eftersom det blev billigare än att beställa från nätet om man räkna in frakt och så.
Åtgången beror lite på vad du har för mönster och så och priset beror ju på vad du har tänkt dig för material.
Användarens profilbild
Av knutis
Ja, tack för era svar. Jag ska testa lite så får vi se om jag blir biten av pockets istället för vanliga bumpy och vikisar. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?