Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Har ju lovat att lägga ut en bild på hur det blev när jag sydde ringsjal ;)

Bild

Hade lite problem med att få sjalen att passa i ringarna. Trodde att storlek large på ringarna skulle vara större än de var :oops: Så jag har trixat en del med att få det att passa och nu känns den bara lite trög när jag justerar den, men i övrigt är den jätteskön att bära med.

Sydde också om en lång viskos sjal som jag hade liggande så nu har jag två :) (köpte flera ringar eftersom jag trodde att jag fått fel storlek först ;)). Kanske kommer det bild på den också så småningom. Känns inte riktigt lika stabil skulle nog passa ett yngre barn bättre, men bra att ha i reserv.
Användarens profilbild
Av millla
Fin! :app:
Ett litet tips bara, försök att få ringarna längre upp mot axeln när du bär så tror jag det blir skönare. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den blev jättefin :) Och M ser ut att trivas :app:
Användarens profilbild
Av sabe
millla skrev:Fin! :app:
Ett litet tips bara, försök att få ringarna längre upp mot axeln när du bär så tror jag det blir skönare. :D
Jo det stämmer brukar försöka få den högre upp blev inte riktigt perfekt denna gång :)
Användarens profilbild
Av SoFaD
fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av SoFaD
Sara Berlekom skrev:
SoFaD skrev:fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Ett överkast från Indiska. :)
åh, jättefint!!
Av Jinxan
SoFaD skrev:
Sara Berlekom skrev:
SoFaD skrev:fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Ett överkast från Indiska. :)
åh, jättefint!!
:iagree:
Användarens profilbild
Av nevin
Vilken snygging!! Snyggt med de mörka ringarna till helt klart :tumup:

Viskar: vill du bli av med den någon dag kan du ju hinta inåt örebrohållet :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sabe
nevin skrev:Vilken snygging!! Snyggt med de mörka ringarna till helt klart :tumup:

Viskar: vill du bli av med den någon dag kan du ju hinta inåt örebrohållet :mrgreen:
Å tack :D
Jag kommer nog att behålla den ett bra tag lilla tjejen älskar ju att åka ringsjal :) och den här får jag inte ont i nacken av (den jag hade innan fick jag ju ont av) Känns som den blivit lättare att justera också nu när jag haft den ett tag.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?