Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Rosalinda
Hej
Jag är en 23årig tjej med fibromyalgi (vilket är en sjukdom som ger muskelvärk och trötthet). Jag har en 11månader gammal son som jag burit en del i elastiskbärsjal och ringsjal. :D Bar mycket i den elastiska när han var riktigt liten.

Nu behöver jag något som avlastar mycket föratt orka fortsätta bära. :sjal: Tar gärna emot tips om bra avlastande bärverktyg. Vore också kul att höra om det finns fler med värk som bär och vad ni bär i föratt det ska funka bäst för er. :solsken:
Användarens profilbild
Av hcvc
Vävd långsjal? Du har ju ändå vanan inne från trikån. Med långsjal fördelas ju tyngden över stor yta och det går att knyta lite olika från gång till gång för att slippa få belastningen på samma punkter varje gång, jmf sele.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Rosalinda skrev:Hej
Jag är en 23årig tjej med fibromyalgi (vilket är en sjukdom som ger muskelvärk och trötthet). Jag har en 11månader gammal son som jag burit en del i elastiskbärsjal och ringsjal. :D Bar mycket i den elastiska när han var riktigt liten.

Nu behöver jag något som avlastar mycket föratt orka fortsätta bära. :sjal: Tar gärna emot tips om bra avlastande bärverktyg. Vore också kul att höra om det finns fler med värk som bär och vad ni bär i föratt det ska funka bäst för er. :solsken:
:hello: Välkommen!
Jag har också fibromyalgi.
Jag har provat olika sjalar och den jag trivs bäst med är storken (Storchenwiege). Den tycker jag avlastar helt klart bäst.
Jag har dessutom bara använt knytningen dubbelt omslutet x, på magen, därför att den knytningen avlastar bäst för mig.
Men jag tror att man får prova sig fram, det är inte säkert att detta gäller för alla! :D

Hoppas du hittar något som fungerar för dig! :heart:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?