Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej, vilken av dom här två ringsjalarna är bättre?

A) Den är i jeanstyg liknande, tror det är plastringar (ser ut som det) och så ser det ut att den har den en tjockare kant
http://riemun.huuto.net/auctionimages/2 ... a-orig.jpg

B) http://riemun.huuto.net/auctionimages/7 ... 7-orig.jpg
i ekobomull, metallringar ser det ut som.. utan tjock kant..

Är det bättre med plast/metall ringar. Plastringarna ser ganska små ut men metallringarna är större, är det bättre med kant eller ute (om den ena har kant vill säga) :)
det är kanske individuellt vad man gillar, kant har jag inte provat så det kan jag inte säg något om egentligen. men jag föredrar metallringar, plast är "segt" och krångligare att dra åt och ordna tyget i tycker jag. av någon anledningen verkar ofta plastringar vara mindre än de i metall, och mindre ringar är också knepigare att få till, särskilt med ett kraftigare tyg som det verkar vara på bilden...
mari_tres skrev:Personligen skulle jag utan att tveka tagit den med metallringar, gillar inte plastringar i ringsjalar...
Och så är jag lite skeptisk mot den vadderade kanten, men det är säkert jättebra, har bara aldrig provat det.
Håller med! Metallringarna är mycket bättre tycker jag. Snyggare oxå! :D
Okej tack ska ni ha, jag lag ett bud på den med metallringar, den med plastringar var snyggare men ringarna såg väldigt små ut... Håller tummarna att jag vinner budet :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?