Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jelt
Har en Sinosjal, som både jag och min lilla älskar :D
Köpte även en Manduca, men tycker inte om den. Provade förvisso bara en gång. Fick ont i ryggen och dottern föredrar sjal. Hon är förvisso bara 3 veckor nu och var 2 veckor vid prövotillfället. Vet inte om jag ska behålla den och prova den igen, när hon blivit äldre. :shock:

Hittade en fin sjal som heter Girasol och en sele som heter Connecta. Någon som vet om dessa är bra? Vill ha så mycket info som möjligt. För och nackdelar. :roll:

Är som sagt nybörjare på sjal... :app:
Av herilane
Jag är en stor Connecta-fan, det är min favoritsele. Det finns en recensionstråd här.

Men jag skulle inte rekommendera den för en 3-veckors. Trikåsjal tycker jag är överlägset de första månaderna, när barnet inte väger mycket och inte är vidare stadig i kroppen. Jag körde trikåsjal fram till ca 5 månader men tyckte i efterhand att jag nog borde ha bytt till något mer avlastande kanske en månad tidigare. Det var en ganska kraftigt byggd bebis jag hade.

Jag provade en vävd sjal först men när jag väl hade provat sele så gillade jag det bättre. Gradvis blev det så att jag använde sjalen allt mindre, och selen allt mer. Det är olika vad man gillar, vissa föredrar sjal, andra sele... bäst att prova båda.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?