Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Keke
Hej
Har en beco 4th som är så fin. Men jag tycker inte att den avlastar bra, den är liksom för stor över ryggplattan och tyngden hamnar inte på höfterna. Ja mina små är ju inte så stora än, så jag provade att bära E men upplever inte tillräckligt bra avlastning där heller.

Är inte becon nått för mig? :(
eller är jag bara bortskämd med sjalen suveräna avlastning? :roll:
Användarens profilbild
Av Keke
Ullegulle78 skrev:Hmm...
Har du midjebandet lixom ovanför höften?
Har men det på höften (typ utanpå alltså..) så hamnar det mesta av vikten på axlarna.
Är axelbanden ordentligt åtdragna?
Hoppas du får till det... :D
Ok, ska prova att lyfta avbärarbältet högre upp. Axelbanden är åtdragna.

Har ju burit mycket med sele innan( patapum, ergo, och lite med manduca) och aldrig stött på de här problemen, så det lutar åt att det blir en sele till salu snart :(

Tack för svar!
Jag blir inte heller riktigt vän med min Beco 4th, Isa gillar inte när hon inte kan se sig omkring ordentligt och den är ju så himla hög i ryggen! Är Butterfly lägre i ryggen? Vi bär ju mest i Manducan, gillar att den är så låg i lägsta läget, men jag skulle ju gärna vilja ha en snyggingsele också... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?