Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vet att jag sett en sjal som ser ut som en tubtop typ utan knytningar och stretchig. Är det den? Är den bra? Har aldrig haft sjal och vill ha ngt simpelt för den första tiden och det kommer vara ett vinterbarn.
Maria Segedi skrev:hmm, men går den utanpå kläder oxå, som bärredskap mer än prematurvård? Hur tungt klarar de?
Var det den du tänkte på? Tror att den mest är till för prematur, skulle rekomendera dig att skaffa en lång trikåsjal istället. Vill du verkligen inte knyta så tror jag att trikottin är ett rätt bra alternativ. Man får dock inte samma stadga som med trikåsjal och så måste man ha en i sin storlek, så om det är två som ska bära så kan man behöva två stycken, i olika storlekar.
Jag tror inte det var den jag tänkte på men den jag sett såg ut som ett mellanting mellan tricotti och denna. Vet ej om det finns ens, jag kanske minss fel.

Men jag vill ha ngt smidigt till den första tiden, jag får småbebisar +-3 kgs strecket. Jag vill att det ska gå fort sätta på sig och vara lätt att sätta på sig eftersom jag aldrig haft sjal förut. Senare kommer jag antagligen välja ngn ergonmisk bärsele. Barnet kommer i nov så det är oxå en aspekt. Bor i gbg med varma vintrar men dock blåser det enormt här där jag bor så om tyget är varmt gör inget.

Hur löser man jackbiten? Köper en sjaljacka eller poncho eller?
Kan det vara en vanlig bärpåse du tänker på då? Den funkar ungeför som en ringsjal fast den går inte att justera eftersom den är sydd i en storlek.
Jackbiten löste jag första vintern med att ha en stoor jacka, som gick runt oss båda. Man kan även välja att använda ett bärskydd utanpå barnet, om man tillexempel inte har en jacka om går runt båda. Bärskydd är ofta vindtäta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?