Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Är lite sugen på en AP nu när min butterfly har landat här. Någon som kan ge mig en biskrivande jämförelse mellan de båda? :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
Tja...
AP ar hogre i ryggen.
AP har mindre/lattare vaddering och ar en enklare (alltsa inte sa manga finesser) sele.
Ar man van att satta barnet pa ryggen i sjal eller annan sele sa kan beco kannas onodigt bokig.
Vi gillar AP.
Användarens profilbild
Av zingo
Mia skrev:Tja...
AP ar hogre i ryggen.
AP har mindre/lattare vaddering och ar en enklare (alltsa inte sa manga finesser) sele.
Ar man van att satta barnet pa ryggen i sjal eller annan sele sa kan beco kannas onodigt bokig.
Vi gillar AP.
Kan bara hålla medföregåendetalare.
Jag gillade inte butterfly men det beror på att jag är van men sjal å min egen sele. Gillar AP, har ingen egen men har provat!!!
Användarens profilbild
Av jennychangala
Köpte ganska nyligen både en beco butterfly och en angelpack. Jag trodde ap skulle vara favorit alla gånger då jag är van att svinga upp på ryggen och att den är nättare. Den är en favorit, dels för att den är så snygg, och enkel. Men de gånger jag burit med becon (ryggen, bär nästan t bara på ryggen med sele) så har jag tyckt att den faktiskt avlastar bättre än ap:n. Så, avlastningsmässigt på ryggen så är becon minst lika bra (eller kanske bättre, krävs lite mer användande av båda innan jag är klar med min utvärdering :? ) men när det gäller enkelhet, utseende och om jag ska bära i fram så vinner Angelpacken. So far, så är nöjd att jag köpte båda. :wink:

Är trött så ursäkta om det är snurrigt värre.... :roll:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:notes:

Tack för att ni delar med er av era funderingar! Jag tycker att Butterfly ger jättebra avlastning, men är lite bökig att få i barnet i på ett smidigt sätt. Man kanske ska försöka sig på en 4:th gen eller en angelpack då istället??? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?