Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
OM jag nu ska ha en långsjal, vilken ska jag ha?

Om jag vill använda den när vi åker till Kanarieöarna kanske en Rebozo är sval och bra? (Bara jag hinner bestämma mig och hinner få den, vi åker om två veckor). Vem säljer Rebozo? Hittade på Stjärnbarn, men vet inte om jag vill ha någon av de färger som fanns hemma.

Eller är det bättre med en Stork? Varför? Vem säljer dem, och vilken färg är finast?

Och hur lång ska man ha? (Själv är jag medelstor, David är 7 månader). Jag vill nog mest knyta omslutet-X, iallafall i början.

Sara, hur lång var din Rebozo som jag provade idag? Och Tiz (visst var det din Stork jag provade sist?), hur lång var den?

Anna
Användarens profilbild
Av Tiz
Du provade min Hoppediz förra onsdagen. Den är 4,6 meter.
Användarens profilbild
Av Lingling
Antigua eller Ellaroo brukar vara de andra som är poppis i värme ... Jag har en antigua jag använde mkt i somras.
Användarens profilbild
Av April
Stork är ju tjockare...
Men Rebozoo, Ella Roo och Antiqua är tunna...

En "halvtjock" skön och smidig sjal är Bebina i färg Stjärntecken (de andra färgerna är inte likadana).

Det finns ingen i din närhet som kan visa dig? Lycka till!
Kram
Användarens profilbild
Av Tiz
Just det, Bebina och Easycare är ju tunna diagonalvävda sjalar. Bissa har en Bebina och Jiny har en Easycare. Men de är dyra :? Sara har en Stork. Jag har en Hoppediz, så du har sett dem alla ;) Ta du den som du tycker är finast. Använd patapumen mest när ni är borta och ha en diagonalvävd till kvällarna? Den diagonalvävda kommer ni ha massor av nytta med när ni kommer hem sedan också ;)
Användarens profilbild
Av amöba
Jag har en oanvänd Easycare Hav 4,2 m till salu om blått är dina färger. Hör av dig om du är intresserad!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?