Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag har en liten fråga. Jag undrar om en liten nyfödd får stöd för sitt huvud i en beco butterfly eller om man själv måste hålla i det? I en BB sitter de rätt långt ner och har huvudet skyddat av ryggdelen. Det tycker jag känns bra när de är så små men hur är det med becon?

En till fråga. Måste en nyfödd bebis spreta ut med båda sidorna som de syns på bilderna av becon på diverse internetsidor eller hur sitter de egentligen i en beco? Bilderna man ser på nätet är enbart på stora barn inte nyfödda så det är svårt att få en uppfattning om hur de allra minsta sitter i en sådan sele.

Jag har inte möjlighet att se bärselarna på riktigt innan jag beställer så jag är beroende av hjälp och råd från er som vet.
Av Gerbera
Det finns lite bilder på becos hemsida:
www.becobabycarrier.com och sedan klicka på instructions
Bäbisen sitter i en liten fastsydd flärp, sedan stängs knäppen högre upp. Jag har börjat bära dottern i den vid ca 2 månader. Jag brukar lägga becon på sängen och lägga henne ovanpå, med huvudet lite högre upp än ryggstödet. Då går det att trä in henne i flärpen som om man tar på ett par byxor. sedan lyfter jag upp henne lite och drar henne längre ner. Hon har fortfarande hela huvudet mot ryggstödet. Om du tycker att huvudet sitter lite för löst kan du stoppa in en liten handduk bakom huvudet i början.
Själv tyckte jag att en liten MaiTai var bäst i början, men nu sätter jag henne redan på ryggen ibland i Becon när vi är hemma, så kan man greja lite bättre. Även då använder jag sängen: sätter mig framför henne, lutar bakåt, drar upp axelbanden över ryggen och drar upp henne.
Lycka till med köpbeslutet!
Av catleya
Min lilla kille åker beco butterfly sedan ett bra tag tillbaka. Han är idag 10 veckor.
Jag tycker att han får jättebra stöd för huvud och nacke.
Benen vägrar han spreta ut med, utan dem har rakt ner. Det gör att de hamnar under avbärarbärtet och jag kan inte dra åt det för maximal bärkomfort.
Det plusatt jag tycker det är lite meckigt med babyinsatsen gör att jag längtar efter att kunna ha honom utanför så at det bara är att lyfta i och ur honom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?