Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinalqua
Jo jag köpte en ergo till maken främst :) Nu är det väll jag som har testat den mest men jag är inte riktigt nöjd. Jag har problem med att axelbandet åker ner på ena sidan. Jag har spännet satt på minimum men det hjälper inte :? . Någon som har några tips?
Användarens profilbild
Av Helen
Åker det bara ner på ena sidan och du har båda sidorna lika spända under armarna?

Hur har du satt bröst spännet? Är det tillräckligt högt upp?

Jag hade en pappa här som satte bröstspännet i nacken och tyckte det var skönare för det håller i hop axelbanden mer högre upp.
Det kanske är något värt att testa. Bra för upp banden så du har det bakom nacken i stället. Detta gäller vid ryggbärning förstås.

Bär du på magen och axelbandet glider så försök hitta en lagom höjd för spännet där också.

Jag vet inte om jg har fler tips utan att se det framför mig.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Det är problem när jag bär på magen antagligen för att det är lättare att reglera spännet när det är fram vid ryggbärande. Men jag ska prova mera att justera spännerna och se om det hjälper
Användarens profilbild
Av Mi
Jag knäpper i kors (troligen är det inte de ultimata) men då åker i af inte banden ner.. :oops: :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?